Toch6 Soturi 3x knipperen π ik heb flinke baby's bij de geboorte maar ze zakken binnen t jaar naar -1/-2 π Ze zijn gewoon te actief π€·ββοΈ
[verwijderd] Het was vandaag 24 graden π₯Ά en dat deed mij beseffen dat ik geen herfstkleding heb voor de kinderen. Robbies broeken zijn allemaal te kort en RΓ©my heeft ΓΌberhaupt geen broeken of iets met lange mouwen π Dus hop! Voor grote R: 5 broeken, 3 pyjamaas en 3 joggings. Voor kleine R: 5 broekjes, 3 pyjamaatjes, 2 vesten en 4 shirtjes.
[verwijderd] [verwijderd] Haha nou met 24 graden loopt die van mij gewoon in een korte broek hoorβΊοΈ
[verwijderd] [verwijderd] haha ik moest ook shoppen vandaag want kwam er ook opeens achter dat bijna alle shirtjes van de oudste te klein zijn ππ€£
Honkeytonk Soturi ohhhh smelt x1000. Wat een knappie en wat staat dat jurkje haar ontzettend schattig
Soturi Toch6 Tuurlijk! Knappe baby, super leuk jurkje. Kan niet anders dan een ideale combinatie zijn!
[verwijderd] Ik kwam er ook achter dat zoon te weinig kleding voor de herfst heeft. Even 3 broeken, 3 longsleeves en een trui en een vest gekocht. Voor J een jasje en wat sweaters. En een super schattig sweatpakje.