Liekje81 June I know! Superjammer! Daarom vast ingeslagen voor komende winter en volgend jaar, haha. Hopelijk neemt iemand het over.
[verwijderd] Ik ging voor onderbroeken voor R ... maar toen opeens zat dit alles in mijn mandje ๐ ๐ค
[verwijderd] Dit jurkje. Wilde hem al weken kopen voor F, en toch steeds niet gedaan, want ze heeft helemaal geen jurkjes nodig. Vandaag werd de druk van "maar straks is hij uitverkocht" me te veel en ben ik toch bezweken ๐
Soturi Toch6 Ja, en dan past het eindelijk, zijn ze er ook met 2x knipperen weer uit. ๐ญ Zul je vast als geen ander weten.
Toch6 Soturi 3x knipperen ๐ ik heb flinke baby's bij de geboorte maar ze zakken binnen t jaar naar -1/-2 ๐ Ze zijn gewoon te actief ๐คทโโ๏ธ
[verwijderd] Het was vandaag 24 graden ๐ฅถ en dat deed mij beseffen dat ik geen herfstkleding heb voor de kinderen. Robbies broeken zijn allemaal te kort en Rรฉmy heeft รผberhaupt geen broeken of iets met lange mouwen ๐ Dus hop! Voor grote R: 5 broeken, 3 pyjamaas en 3 joggings. Voor kleine R: 5 broekjes, 3 pyjamaatjes, 2 vesten en 4 shirtjes.
[verwijderd] [verwijderd] Haha nou met 24 graden loopt die van mij gewoon in een korte broek hoorโบ๏ธ
[verwijderd] [verwijderd] haha ik moest ook shoppen vandaag want kwam er ook opeens achter dat bijna alle shirtjes van de oudste te klein zijn ๐๐คฃ