Tantetil [verwijderd] Nou mijn ervaring....na twee weken werd het eindelijk eens bezorgd...de helft dan, want de andere helft bleek toch uitverkocht. Het geld heb ik wel al teruggestort gekregen. Maar dus nog steeds geen nieuw badpak voor dochter....zo maar even bij hennes kijken.
Pietje1987 Vanmorgen even samen nieuwe schoenen gaan kopen â¤ī¸ Het was heerlijk rustig en we hadden een hele lieve verkoopster die echt mee dacht. Top!
Marshmallow Dus even los gegaan bij Hema, vooral voor de jongste đ En voor de oudste Voor mezelf ook nog een jurkje, en blouse en 2 shirtjes!
Born2bme We waren paar daagjes Center Parcs en daar deze te leuke kleding en 60% korting. Tjah dan wordt t moeilijk om te laten hangen
Femkes Deze voor dochter, hopelijk passen deze wel. En deze voor zoon, want het is van Freek Vonk. Het staat hem wel goed gelukkig.
[verwijderd] Op verzoek van F, of ik alsjeblieft alsjeblieft alsjeblieft als ik bij de Bruna in de buurt was voor haar deze mee wilde nemen. Mijn kind smeekt om een boek, ik ben zo trots đĨ°