Marshmallow Alles bij h&m. Pyjama's van paw patrol T shirt van paw patrol en petjes voor beide. Gewoon een paar shirts en hemden. Denk dat zoon heel erg blij gaat zijn 😬 Oh en ook dit setje voor dochter (hing uiteraard bij de jongens, maar te leuk!).
[verwijderd] Mijn dochter heeft nogal een eigen mening wat haar kleding en schoenen betreft. Ik vind het leuk om haar daar enigszins de vrije hand in te geven (niet volledig, ze moet er wel toonbaar bij lopen 😂) En zo hebben we dus vandaag deze schoenen gekocht 😁
[verwijderd] Sandalen voor grote R. Ik kon niet kiezen dus ik heb de blauwe in maat 25 besteld en de bruine in maat 26. De maat die past blijft , de andere gaat dan retour 🤓
Tantetil [verwijderd] Nou mijn ervaring....na twee weken werd het eindelijk eens bezorgd...de helft dan, want de andere helft bleek toch uitverkocht. Het geld heb ik wel al teruggestort gekregen. Maar dus nog steeds geen nieuw badpak voor dochter....zo maar even bij hennes kijken.
Pietje1987 Vanmorgen even samen nieuwe schoenen gaan kopen ❤️ Het was heerlijk rustig en we hadden een hele lieve verkoopster die echt mee dacht. Top!
Marshmallow Dus even los gegaan bij Hema, vooral voor de jongste 🙈 En voor de oudste Voor mezelf ook nog een jurkje, en blouse en 2 shirtjes!