[verwijderd] Dit jurkje zag ik gister voorbij komen en meteen verliefd. Alleen oooooveral al uitverkocht in de gewenste maat. Maar bloed zweet en tranen verder en nu ligt het klaar en gaat manlief het straks ophalen. ๐
[verwijderd] vandaag 12 rompers, 4 pyama's een nieuwe puckababy kidz bag, een ketting en een baseball cap. Oh ja en een boekje met knuffeltje en een speelgoedvliegtuigje met hondje van paw patrol.
Born2bme [verwijderd] ja dat is skye idd. Begint jou dochtertje ook? Het is hier skye (en heel paw patrol) voor en na ๐
[verwijderd] Born2bme ja ze vind het heel leuk om te kijken. ze noemt het geen paw patrol maar de reddingshondjes ๐ en heb haar nog geen namen horen zeggen, zal vast snel komen!
Jootje [verwijderd] Heb jij een Harry Pottergek in huis? Ik heb bij de Makro dat laatste boek in folie voor 3 Euro nog wat gekocht. Ligt in andere winkels in het schap voor 25 Euro. Meteen twee gekocht, eentje als leuk cadeautje voor een Harry Potterfan. Lekker goedkoop uit. Ze lagen er dit weekend nog.
Jeanine89 Wishfulthinking Dit jurkje willen mijn meiden ook graag, ik twijfel. Als ik hem online zie denk ik wel leuk/niet leuk Valt het gewoon op maat? Ga van de week in de winkel wel even kijken of het wat is
[verwijderd] Wishfulthinking Deze vind ik echt super leuk! Maar ik ben dan ook dol op B nosy. Ik heb in de sale ook flink wat jurkjes voor volgend jaar ingeslagen. Waar heb je deze gekocht?