[verwijderd] Pippa jammer is dat. Ze hebben leuk spul inderdaad. Ons zoontje is zeker niet te smal 🤣. Voor de meiden slaag ik er ook goed in het algemeen alleen jeans niet zo die zijn meestal te wijd/slobberig.
Tantetil Wishfulthinking die onderste zijn echt heel leuk, jammer dat ze een eigen smaak hebben he haha
Tantetil Omdat ik te weinig warme kleding mee had, vandaag even wezen shoppen in dorp verderop. Dochter heeft eigen kleding uitgezocht.
[verwijderd] Excuus voor de bijzondere houdingen van mijn kinderen, poseren is niet hun ding 🤣. Vandaag voor beide 3 nieuwe shirts gekocht. We gingen eigenlijk voor een jasje voor zoon, dat hebben we dan weer niet gekocht 😅
[verwijderd] Deze van Zeeman voor mijn zoontje. Moet zeggen dat ik de kleur in het echt mooier vind. En deze voor mijn dochter, samen met een panterprint-sweater. Ook van Zeeman.
[verwijderd] [verwijderd] heel leuk! Ik zag ook al heel leuk spul van Zeeman voorbij komen. Ik ga morgen eens even in de winkel kijken. Hopelijk hebben ze nog wat.
Magali Oei...jullie hebben echt schots weer, dan hebben wij geluk gehad een paar weken eerder. Onze warme kleding is de tassen nauwelijks uit geweest.
Tantetil Magali hier elke dag lange broek, shirt en vest aan. Soms als de zon schijnt kan vest even uit, maar daarna meteen weer aan. Echt zo stom, maar ja vandaag bleef droog dus dat is dan al heel wat.