[verwijderd] voor dochter net dit tussenjasje. staat haar zooooo leuk. Ze wil nu alleen niet poseren voor de foto.
Robije Dit topic is echt niet goed voor me. Ik heb hierdoor gister 4 paar schoenen voor de jongste besteld (ok bij de h&m dus geen wereldbedragen). Het scheelt dat ze echt al een kast vol kleding heeft en ik mij daarom verder in kan houden maar anders...
Pietje1987 Ik mag niets meer kopen voor zoontje, ik mag niets meer kopen voor zoontje, ik mag niets meer kopen voor zoontje.... Net even gekeken wat ik al in 74 en 80 heb klaar liggen ๐๐ en dan te betekenen dat ik jongenskleding eerst maar stom vond ๐
Schuurpapier Toch nog een poging om een jeansbroek van Ter Stal te kopen. Ander model dan waar ik ervaring mee heb, en met 30% korting is dat leuk!
Schuurpapier [verwijderd] Hier gaat ie retour! Heb hem in de winkel gezien en vind hem daar veel minder mooi en zo te zien te wijd voor m'n dochter. Kreeg een mail dat de polo geannuleerd is, dus ik laat alles maar retour gaan nu ๐
[verwijderd] Schuurpapier jammer! Hier moet ze hem nog even aan doen, dus ik ben benieuwd, ze is ook vrij smal, maar misschien door het aantrekken het wel prima is.
Lovely83 Wishfulthinking https://www.ninnivi.nl/meisjeskleding/maat:122-128/?pag=2 Ja 122/128! Rok en shirt
Bubblicious Een kleine tip die kreeg ik door van @Elena22 deze week zijn 3 t-shirt voor 5 euro bij de zeeman.
Fantykoekie Deze 2 van desigual. Deze van de HEMA en nog een t-shirt en sweater maar die draagt hij nu. Ander T-shirt staat go green op. Vrees dat die teksten niet passen bij de desigual. Ik ga het eens opzoeken. ๐คฃ Foto's hebben zo te zien geen zin om zich de goede kant op te draaien. ๐