[verwijderd] Pippa wel minder helaas ja, al heb ik wel een superleuk tuinbroekje voor mijn oudste gekocht in 110. Hij is nog behoorlijk lang voor haar maar omgerold kan ze hem al prima aan. Oh en een zomers mouwloos tuniekje ook in 110. Maar je moet wel echt zoeken inderdaad. Ik vind het ook echt jammer dat ze de 0-4 jaar lijn niet doortrekken maar het echt ineens over een heel andere boeg gooien.
Schuurpapier Bij Ter Stal goed ingeslagen haha. Alles samen was maar 53 euro met de actie die ze nu hebben π
[verwijderd] Schuurpapier Ik vond wat ik hier zag zo leuk, dat ik ook even bij ter stal ging kijken, maar helaas... voor grotere meisjes (mt 146) is er niet veel leuks.
Born2bme Schuurpapier dat onderste jurkje heb ik ook voor mn dochter! Die jongenskleertjes ook echt leuk!
Nescio Ik heb net toch maar bij Ot en Sien besteld. Een rokje en vest voor de middelste, een jeans, zomerjasje en ondergoed voor de oudste en twee jurkjes en leggings voor de jongste.
Schuurpapier [verwijderd] Die met rood hebben ze misschien ook vanaf 92. Dat wat ik heb is de collectie t/m 86 π
Schuurpapier [verwijderd] Zie dat ze hem idd in grotere maat ook hebben! Je kunt ook online bestellen, weet niet hoe lang de 2 voor β¬15,- actie nog is. Misschien zit er nog meer leuks voor je bij! Valt op maat vind ik..
Schuurpapier [verwijderd] Goed geregeld πππΌ Andere prijsjes dan Z8 hΓ¨, haha. En kwalitatief beter π
[verwijderd] Schuurpapier Polo is super leuk en nog groei ruimte en een knal geel shirt erbij! Heel leuk
Schuurpapier Born2bme Vond hem op het plaatje op internet helemaal niet leuk, maar toen ze hem aan had vond ik hem echt tof!
Pilea [verwijderd] Dankjewel! Het is een echte tuttebel. βΊοΈ Maar ook een waar je je handen aan vol hebt haha