• [verwijderd]

Beetje met een persoonlijk project bezig geweest. Boodschappen gedaan . Kinderen naar school brengen. Kind uit school gehaald, ander bij de oppas vandaan geplukt (ze zijn ongeveer tegelijk vrij en zitten beiden in een andere wijk op school dus dat red ik niet in mijn eentje), gekookt, op mn handen gezeten omdat ik gek wordt van de jeuk, mn hele nek zit onder de uitslag. En teveel tijd doorgebracht op specifieke fora 😁

Vanmorgen de trappen en alle slaapkamers gestofzuigd. Daarna het washok overhoop gehaald, uitgezocht en opgeruimd. Na het warme eten vanmiddag de stad in geweest voor nieuwe schoenen voor de kinderen en sloffen, dochter had dansles en nu zit ik eindelijk aan een kop koffie op de bank. Oudste twee spelen boven, jongste is uitgeteld en ligt op de bank. Vanavond strijken en aan de studie en dan vind ik het mooi geweest πŸ˜‚

Gewerkt, zit nu te eten terwijl mijn man met de kinderen naar zwemles is. Straks de kinderen op bed leggen, vriendin bellen hoe laat we morgenavond afspreken en dan lekker languit voor de tv.

Eerst vanmorgen op een paatd over de hei en door het bos gereden. Daarna dochter opgehaald uit school en kerstinkopen gedaan. Redelijk geslaagd. Zaterdag nog eens op pad voor cadeautjes.

Een uur gereden naar de arbo. Vervolgens een gesprek gehad waar ik vrij van over m'n toeren ben nog steeds. Het is niet duidelijk en iedereen roept maar wat. Uren in de rondte gebeld maar ik weet nu nog niets meer. Iedereen spreekt elkaar tegen

Vandaag tot 12:30 gewerkt, toen snel naar huis gegaan om de keuken en woonkamer op te ruimen. Daarna oudste dochter van school gehaald, met haar cupcakes gebakken en geknutseld. Eind van de middag haar naar bijles gebracht en de jongste van de opvang gehaald.
    Na het eten de meiden in bad gedaan en daarna samen met hun in ons bed gaan liggen. Hier lig ik nog steeds met hun, man mag ze straks als hij thuis is van werken weer in hun eigen bed leggen.

Wij gister op zolder puingeruimd. Heel veel oud papier (nieuwe kast en bed etc voor dochter en de lompe dozen toen ff op zolder gegooit) en ander spul voor grof vuil wat we weg willen brengen zijn we de pas voor de stort kwijt πŸ™ˆ nou ja t ligt iig klaar om weggebracht te worden.

Vandaag sochtends vergadering op t werk. Vanmiddag naar schoonouders

• [verwijderd]

Teveel gewerkt vandaag. Vanochtend 8.30 begonnen en drie minuten geleden om 21.00 uitgelogd met in totaal 15 minuten pauze over de hele dag. Het mist bij mij duidelijk aan planningsvaardigheden. Zoekt er nog iemand een baan als secretaresse bij een hele leuke baas 😁?

Gewerkt... had het mega druk helaas.... Daarna de kids gehaald, naar huis, gekookt, eten, kids op bed en daarna nog snel een verslag voor mijn studie gemaakt. Nu heb ik eindelijk tijd om te bankhangen en een serie te kijken πŸ˜ƒ

Vanmorgen wezen daten met @Bubblez en onze zoontjes 😍 Bij ballorig.

daarna thuis even geluncht met man en jongste zoontje. Om 14:00 uur oudste opgehaald en daarna met beiden zoontjes bakkie gedaan bij mijn moeder, daar even hapje mee gegeten. Om 18:00 uur een to good to go zak opgehaald bij de bakker, toen naar huis. Kids naar bed en op de bank.

nu expeditie robbinson kijken en tergelijk bezig voor de kerstviering volgende week bij zoontje op school, zit in de AC

Gister kinderen naar school gebracht, kerstpakket opgehaald, boodschappen gedaan, gesport, nog een keer boodschappen, kinderen opgehaald, huishouden, oudste naar boksen gebracht en opgehaald. savonds lekker bank gehangen.

vandaag: kinderen naar school gebracht, stad in, zit nu bij de nagelsalon. Zo nog wat vergeten boodschappen halen. Vanmiddag oudste uit school halen, jongste gaat met vriendinnetje mee. Spelletje doen met de oudste, jongste weer ophalen, vanavond nog sporten.
    tussendoor Netflix

18 dagen later

Tot nog toe niet zoveel. De hond uitgelaten in mijn pyama, zoon van medicijnen voorzien en een schaaltje yoghurt gegeten.. nu aan de koffie en op het forum.

Tot vanmiddag ergens mijn been rust gunnen die heeft het nodig en dan halverwege de middag naar het dorp en daar gaat zoon bij opa en oma zich met zijn laptop vermaken en dochter gaat mee naar de dorpskroeg waar een bandje speelt en waar de kinderen met elkaar in de serre of in het hotel erboven film kijken/spelen/knutselen/ gamen. En de ouders staan te feesten. Klein dorpje heerlijk.

Ik lig nog in bed. Heb ontbijt in bed gekregen van Mn man. Vandaag gaan we lekker bank hangen, filmpjes kijken, vanavond pizza bestellen denk ik tenzij dochter toch nog zin heeft om pannenkoeken te bakken.

Uitslapen tot 7.00, toen werd de jongens wakker. Die naar beneden met man en ik mocht nog eventjes doorslapen. Toen ontbeten met een oliebol en koffie, daarna de kerstboom en versieringen opgeruimd en nu bedenken wat we verder vandaag eens gaan doen.
    We willen/moeten er eigenlijk wel uit maar er is denk ik niet veel om te doen

Oud en nieuw is hier gevierd dus heb zonet alles weer fris en fruitig gemaakt. Stofzuigen, dweilen, de boel afnemen, keuken, wc....

Het neefje en nichtje van mijn vriend worden straks opgehaald en verder heb ik geen idee wat we vandaag gaan doen. Denk lekker luieren ☺️

• [verwijderd]

Helemaal niks

• [verwijderd]

Bij mijn oma oliebollen en appelflappen gegeten en voor de rest heel lui op de bank gelegen. Van 18.00 tot 21.00 geslapen en nu klaarwakker.

Vanmorgen zoontje in bad gedaan en verder gewoon lekker gerelaxed. Nu aan het werk (thuis) tot 5 uur. Vanavond moet ik boodschappen doen.

Samen met de hulp het hele huis gepoetst. Nu lekker met de baby een stukje wandelen. ( richting winkelsπŸ˜‚)