Manque Dit was voor mij toch wel het toppunt van zeer niet-arbeidsintensief: Werd erg goed ontvangen. Dit bevestigde voor mij het idee dat ik niet teveel moeite hoef te steken in dit soort dingen.
Pimpelmeesje Manque haha ziet er inderdaad heel gezellig uit! Maar denk niet dat ze mij dit in dank afnemen met baby's en peuters, en volgens mij moet het gezond 😅
Ysabella Bekertjes met alle namen laten bedrukken en dan knijpfruit er in. Klaar. 😬 Ouders, leidsters en kinderen helemaal verrast en blij. 👍🏻 https://www.zazatastisch.nl/
Vulpen Met benzinestift een gezichtje op bananen tekenen. Als je echt veel zin hebt kun je ze met ingeknipte vouwblaadjes en washi-tape rokjes geven.
Honkeytonk Doosje rozijntjes! Kleine keuken heeft leuke pakjes. Evt met een boekje voor de groep erbij , of van die uitdeelt boekjes. Of een banaan/mandarijn met gezichtje.
Ysabella Pimpelmeesje nou wat raar, ik kon toen gewoon bestellen. Je kan ook even online zoeken op : bekers met naam. Dan vind je veel sites die dat doen.
Vulpen Pimpelmeesje O ja, zoiets hebben wij ook wel eens gedaan 👍 Gaat hij vanwege de verhuizing naar een andere?
Pimpelmeesje Vulpen ja andere stad, anders kost t mij een uur extra reistijd. Ik vind t wel heel jammer, t is zo'n fijne opvang.. Ysabella heb ik uiteindelijk gedaan en via Etsy besteld. Is inderdaad wel heel tof zo, en het zijn niet zo veel kindjes dus dan is t nog leuk om te doen 😁