Posten, verwijderen, posten, weer verwijderen.. ik durf niet zo goed, want volgens mij heb ik een hele impopulaire mening. Maar hij staat nog op mijn klembord. Adem in, adem uit, hier komt hij:
Miek89
Huggybird
Ik vind het heel erg dubbel overigens hoor, want van wat ik gezien heb vind ik AH zo gestoord als het maar zijn kan.
Maar....
Pimpelmeesje Ik hoop dat zijn naam hiermee genoeg gezuiverd is zodat we hem weer zien in veel films
JD ook! En ik hoop dit absoluut niet. Van mij mogen ze allebei uit beeld verdwijnen, want beide partijen hebben gewoon gedrag vertoond wat absoluut niet acceptabel is.
Want bovenal, dit:
De hoeveelheid media-aandacht die deze zaak gekregen heeft is gewoon een enorme setback voor alle echte slachtoffers. Daarmee zeg ik niet dat mannen geen slachtoffers kunnen zijn, maar ik sta ook echt niet aan de kant van JD. In mijn ogen zijn dit 2 mensen die élkaar mishandeld hebben, enorm toxic zijn en beide hun carrière mogen inwisselen voor flink wat therapie 😶
Want even los van alle bullshit, poep en bijen, er is wel gewoon keihard bewijs dat JD (in ieder geval verbaal) agressief is geweest, wat AH in theorie alle recht gaf om dat artikel te schrijven. Iemand een ugly c..., worthless h..ker of filthy wh.re noemen is wel degelijk geweld, los van wat ze zelf gedaan zou hebben.
Het enige wat er nu echt uit deze hele rechtzaak is voortgekomen is dat AH geen recht heeft om er over te praten, en dat kan nog best eens wat gevolgen hebben voor alle (mensen)rechten. Zeker in Amerika, waar die sowieso al aan een enorme terugweg bezig zijn 😬
Het duwt alle slachtoffers terug de stilte in die door de metoo beweging eindelijk wat doorbroken werd, en dat voor een man die zelf ook echt niet onschuldig is.
Ik vind de hele situatie dieptriest, en kan dus ook echt niet juichen voor JD, hoe belachelijk AH zich verder ook heeft gedragen.
In die zin begrijp ik haar uitspraak wel, ondanks dat het pijnlijk is en ik haar echt niet serieus kan nemen. In mijn ogen hebben zowel AH, als JD, en de complete media dit echt fout aangepakt en degene die hier de dupe van zijn zijn alle toekomstige slachtoffers.
Dus mijn post hierboven was weliswaar gericht naar AH, maar hij had net zo goed naar JD gericht kunnen zijn 😶