De oudste is net geweest, 5 dagen in Ovifat (Hoge Venen), in de natuur.
De middelste (groep 4) gaat in juni 3 dagen naar zee. Dag 2 is gereserveerd voor Plopsaland πŸ˜„
De jongste (2e kleuterklas, dus die is 4) gaat binnenkort een dag naar de kinderboerderij.

Nescio De middelste (groep 4) gaat in juni 3 dagen naar zee.

Lang rijden zou ik allemaal niet erg vinden, maar naar zee gaan met kinderen uit groep 4 zou ik echt niet zien zitten. πŸ™ˆ

Koekie83 ik was aan het einde van de vorige schoolreisje echt kapot. Wij (als ouders) druk met de kinderen en de juffen hebben rond gelopen zonder kinderen. Lekker dan πŸ™„
      Deze keer ga ik dus niet mee πŸ˜…

Marshmallow ook lekker positief stukje dit 🀣🀣
        Het was ook heel erg gezellig hoor! Wel een kind dat steeds weg liep, maar gelukkig waren we met zijn tweetjes!

Ysabella ze gaan maar 1 dag/middag naar het strand 😁. En het wordt zeer goed begeleid, niet door ouders gelukkig.

Ysabella de ene dag/middag? Of de begeleiding?
            Ze organiseren dit al jaren, voor groep 3 en 4, en er is nog nooit iets misgegaan. Ik heb er dus wel vertrouwen in πŸ˜„

Marshmallow met z’n tweeΓ«n op de hele groep?! πŸ˜…
            Klinkt hoe dan ook intens. Geloof dat ik idd daarna maar een massage inplan ofzo πŸ˜‚

Hier gaan beide jongens 16 juni voor het eerst. Het is nog een verrassing waar ze heen gaan (ik gok oud valkeveen). Ik vind het best wel spannend. Voor de oudste iets minder maar de jongste is een gevoelig mannetje die makkelijk huilt en dingen snel spannend vindt. Maar ik ben meegevraagd dus dat maakt het al iets minder spannend. Snap dat het voor veel mensen als een nachtmerrie klinkt maar ik vind het oprecht leuk om een groepje kleuters te begeleiden en probeer waar ik kan mee te helpen met uitjes/activiteiten.

@Vulpen wat lang rijden zeg! En dan ook nog wagenziekte. Hopelijk valt het mee in de bus. Linnaeushof is wel echt een super leuk speelpark. Ik weet niet wat het weer doet maar er is ook een groot watergedeelte dus misschien voor de zekerheid droge kleding mee πŸ˜…

Vulpen Oh dat is inderdaad wel erg ver, zeker voor kleuters zeg... En dan nog de wagenziekte... Linnaeushof is wel echt super leuk.

Koekie83 nee met zijn tweeΓ«n hadden we 10 kinderen geloof ik. Alsnog best veel πŸ˜…

N heeft op 21 juni haar eerste schoolreisje. Ze zit in groep 3.
              In groep 1 werd ze ziek op de dag van het schoolreisje, ze zouden naar Monkey Town gaan.
              Groep 1, 2020, en groep 2 2021 ging niets door...ze is van januari, dus twee en half jaar kleuter.
              Dus dit jaar voor het eerst op schoolreisje, ben benieuwd waarheen.

Hier gaan ze ook binnenkort. Dochter gaat 23 mei en de rest van de school gaat 24 mei(dat snap ik dan weer niet).
                Dochter gaat naar een speel- en recreatieboerderij en zoon gaat naar een binnen- en buitenspeeltuin.

• [verwijderd]

H gaat over 2 weken met school naar de Efteling. Die was in november al naar Toverland geweest. Maar ze tellen allebei niet als schoolreisje, want dat was een excursie, en dit is gewoon een verplicht onderdeel van de activiteitenweek.
                πŸ€”πŸ€”πŸ€”πŸ€”

[verwijderd] Hier zijn ze aan het begin van het (school) jaar naar Artis geweest en nu dus naar Drievliet. Ook 2x πŸ™‚

Hier zijn ze in september al op schoolreisje geweest. Met de hele school naar Drievliet.

Het was blijkbaar de oudercommissie die bepaald heeft dat ze naar de Linnaeushof gaan, de juffen waren ook verbaasd en ook niet heel gelukkig ermee volgens mij... Maar goed, m'n vrouw gaat mee en krijgt 4 kinderen onder haar hoede en oudste verheugt zich op snoepjes dus het zal wel goedkomen zeker.

Volgens puber gaat ze volgende maand 4 dagen ergens bij Utrecht in de buurt. Ik heb er nog geen bericht over gehad van schoolπŸ˜…. Ook nog geen rekening.

Geen idee hoe ik erbij kom dat ze naar het sprookjesbos gaan, maar ze gaan naar de goudvis (speeltuin) nouja veel leuker πŸ˜€.