Liekje81 Succes alvast @Pimpelmeesje ! Ik ga lekker naar de sauna met 1 van mn beste vriendinnen. De hele dag en ook daar overnachten. Heb er zooo'n zin in!
Liekje81 Trees ja zo fijn! Ze woont op 1,5 uur rijden, we zien elkaar dus veel te weinig. 1,5 dag alleen maar kletsen en relaxen. En kipsate eten 🤣 Dit weekend gaat mn leefstijl ff aan de kant hoor! 🤭 Lunch, diner en ontbijt. Verheug me er nu al op.
Rietjesbeker Pimpelmeesje succes! Vrijdag heeft dochter een kinderfeestje (van 12-18 uur, ik vind dat zo lang met kleuters 😬). Ik ga zaterdag met mijn moeder en de kinderen naar de dierentuin en zondag is nog niet zo vastomlijnd.
Hopsatee Zaterdag wandelen en high wine met vriendin. Zondag naar mijn ouders en daar eten (en wandelen) Maandag erop uit met de kids naar iets leuks. Geen idee nog.
Aurora 2de pinksterdag gaan we naar campina open dag en daarna lunchen op een plek met binnenspeeltuin.
Hopsatee Aurora ja leuk! Mijn man is de dag na Hemelvaart hier geweest. Het was alleen wel echt mega druk. Maar dat is het altijd.
[verwijderd] Sowieso naar Hapstap (festival met proeverijen van verschillende restaurants en livemuziek) maar ik weet nog niet op welke dag we gaan.
Marshmallow Oh ja het is Pinksteren, ik dacht is iedereen ineens vrij op maandag 😅 Zaterdag: relaxen, huishouden en schrijven Zondag: hetzelfde + wat doen met de kinderen Maandag: geen idee gewoon thuis wat doen 😬
iMoeder Ik heb met mijn vriend afgesproken, het plan is vooral veel alone time samen en uitgebreid tijd voor de eih, liefde. 😇
Jute Softbasegaming Leuk park is dat voor kinderen. Wij hadden tot een paar jaar geleden altijd een abonnement. Weer niet of je er vaker geweest bent maar een tip is om op tijd te komen, anders sta je op een of ander grasveld geparkeerd en neem zwemkleding mee! Veel plezier!