Zonnebloem hier merken we dat de juffen in de klas nauwelijks kunnen ondersteunen met vragen. Aan de inzet ligt het niet, maar de vragen waarmee mn kinderen komen zijn vaak complex en niet 123 te beantwoorden. Zo had de taal plusklas gezamelijk een vraag, en daar duikt de juf dan in haar eigen tijd in en beantwoord hem een dag later. Maar ja dan moet je wel zo een juf hebben die hier moeite voor (kan) doen. De hebben voor elk vak een plus klas/groepje en dan nog een overkoepelde plusklas en bij niet alle klassen is even goede begeleiding.
Ze kunnen we goed begeleiden in feedback over verzorging, taal , opbouw enz.
(En echt complimenten voor de juffen in de klassen van mn kids, ze doen echt kei hard hun best en dat merken de kinderen ook).
Ik vind het eerlijk ook wel een rare eis. Ik bedoel, je verwacht dan kennis bij een juf die ik niet perse bij een juf verwacht. Ik bedoel, als N iets over koraal gaat maken, moet hij inhoudelijke bij een bioloog zijn, niet een juf toch?
(Had je mijn pb trouwens gehad?)