Heb nu zoiets gevonden voor het hoekje. Daar is namelijk ook zoons bed.
Zit ook nog te denken aan iets van een krans droogbloemen of een misschien een palmblad.

Trees oh jee dat wilde ik dan weer niet niet horen πŸ™ˆπŸ˜…
    Wel super goedkoop, fijn!

@Toch6
    Dit is het hele hoekje:

Kussen moeten nog opnieuw gestoffeerd worden en lampje waarschijnlijk nog vervangen door iets anders.

Aurora ik vind het leuk dat wit met grijs! Misschien is boven zijn bed zo hangzak (of hoe noem je dat) wel leuk. Kan je zoon boekjes en spulletjes in opruimen. Wij hebben er eentje van stof bij ons bed. Zit precies achter de kast dus zie je niet op de foto’s

Bijv zo iets

Of toch iets groens.

• Aurora hebben hierop gereageerd.

Trees
        Die opbergzak is inderdaad een goed idee, maar niet voor dat plekje.
        Ik ben bang dat onze zoon er aan gaat hangen en zo stuk maakt.
        Ik heb nog 2 andere opties gevonden:

Aurora dan vind ik de zebra het leukste πŸ‘. Is dat van papier of hout?

• Aurora hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

Aurora ik zou ook voor de zebra gaan, bij die andere heb ik het idee dat het echt te hoog hangt en het niet klopt. Ik snap dat je dat stuk probeert te verbergen, maar het voelt als te hard proberen om het te verbergen zeg maar..
            Bij die zebra heb ik dat minder omdat de onderkant op een normale hoogte eindigt.

We hebben een winnaar! De zebra heeft een plekje gekregen!

Trees
            Hij is van vilt gemaakt. Echt een grappig ding.

Trees
            Ik ben nog wel benieuwd waar je deze leuke plantenhanger hebt gevonden?

• Trees hebben hierop gereageerd.

Aurora ik heb heel lang zitten zoeken, maar ik weet niet meer waar πŸ™ˆ

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

Miek89 klopt!! was inderdaad op Ali. Ik heb daar zelf bijna alle decoratie voor de caravan gekocht.