Ik ben op dit moment volledig over de zeik. Dochter wordt al een tijdje gepest door twee meiden. Ze proberen haar vriendin af te pakken, die momenteel ook alle kanten op hobbelt. Volgens mij staat deze ook tussen twee vuren in. Vandaag deed deze ook naar richting dochter.
Nu heeft een van die kuttenkoppen een tiktok gemaakt met de tekst ‘eerste letter voornaam dochter’ heeft een verkeersongeluk gehad en daarbij playbackt ze het nummer ‘best day of my life’. Ik vind dit volledig gestoord. Andere meiden inclusief haar vriendin hebben er op gereageerd met haha. Nou wat een lol 😡.
Dochter is net volledig geflipt omdat ik 1. een filmpje heb gemaakt van de tiktok en 2. Heb geeist dat ze haar ontvolgt. Dit is de derde tiktok deze week over mijn dochter en dit kind verdient geen podium.
Nu heb ik het leven van mijn dochter volgens haar volledig verwoest, omdat ze nu moet uitleggen op school waarom ze haar ontvolgt heeft. Dochter is vreselijk aan het pleasen richting de meiden om er maar bij te horen. Ik vind dat mijn dochter hier te goed voor is, maar dochter is doodsbang dat ze straks niemand meer heeft. Helaas een hele kleine klas, dus er is ook niemand anders.
Als het aan mij ligt, stap ik naar de ouders van deze meiden. Dochter is helemaal over de toeren van deze suggestie. Enerzijds wil ik dat ze wel open blijft over wat er gebeurd (ze heeft net al aangegeven dat ze nooit meer wat vertelt). Aan de andere kant denk ik het is mijn taak om jou te beschermen en hiermee overrule ik je. Ik vind dat dit moet stoppen. Dochter wil alleen niks. Juf wilde al samen in gesprek met de meiden, maar dochter heeft op het laatste moment weer nee gezegd. We willen haar vertrouwen ook niet beschamen 😔.
Ik weet het echt niet meer. Zij kan niet slapen. Ik kan niet slapen. Dit ontspoort volledig. Na de zomer gaat ze naar de middelbare school en bewust naar een andere school dan waar deze meiden heen gaan. Hoe komen we de laatste 3 maanden door?