Bloem
Voors: past wellicht heel erg goed bij me. Door de diversiteit in organisaties, opdrachten en andere context ben ik hier misschien een keer niet snel uitgekeken. De plussen zijn echt de organisatie en de rol.
De tegens zijn de mogelijke reistijd wat kan verschillen per opdracht en het verschil in salaris.
Overigens heb ik er met man over gehad en hij ziet geen bezwaren.
@iMoeder Wat jij zegt vind ik ook, maar het moet wel te doen zijn. -edit-
Vd week even bellen en dan hoor ik of ik door mag naar het arbeidsvoorwaardengesprek.