iMoeder
Dat meer en beter is er wel af hoor! Ik ben heel lang op zoek geweest naar een passend niveau, waarbij ik voldoende uitdaging vond om het naar mijn zin te houden. Maar niveau is natuurlijk niet het enige. Het gaat ook om de elementen eromheen; wel of niet in een team werken, hoge of mindere verantwoordelijkheid, langere tijd in een bedrijf of als consultant werken. Ik zou echt alles kunnen doen wat ik wil binnen mijn vakgebied, maar ik ben er nog niet achter wat mij voor een langere periode blijft boeien en tegelijkertijd niet over de kling jaagt. Best wel een luxeprobleem, dat besef ik me goed.
Het antwoord op je vraag is dus dat de comfortzone niet perse goed is, omdat dit ook niet helemaal passend was. Maar de elementen waar ik nu tegenaanloop zijn daar minder. Betekent niet dat de andere elementen wel passend zijn.
Er is recent een project gestart (software implementatie) waar ik verantwoordelijk voor ben. Het schiet goed op, maar dat wil ik wel lopende krijgen. Ook is het erg lastig om mijn rol te vullen i.v.m. krappe arbeidsmarkt. Ik heb een enorm slimme assistent die mijn werk voor een bepaald gedeelte makkelijk over zou kunnen nemen over een tijdje. Dat zou dan een mooi moment zijn om weg te gaan. Als ik nu ga, dan wordt alles waar ik afgelopen jaar voor heb gewerkt, vrijwel teniet gedaan. Dat is geen fijne manier om weg te gaan, zowel voor mijzelf als voor het bedrijf niet.
Ik denk dat ik tegen de zomer wel kan zeggen of ik eind vh jaar weg kan, of wellicht eerder.
N.a.v. van de onterechte punten in mijn beoordeling heb ik wel besloten mijn werktempo flink omlaag te brengen en minder op te pakken. Meer rust creeëren.