Ik heb een baan aangeboden gekregen voor een paar uur per week als zzp-er in de jeugdzorg. Ik mag zelf bepalen hoeveel uur ik zou willen. Het is op ongeveer 6km afstand, wat ik een enorm pluspunt vind. Het rijden is nu namelijk best wel een ding qua focus als ik gewerkt heb.
Het is wel weer een echte grote mensenbaan met alle bijbehorende verantwoordelijkheden. Ik weet helemaal niet of ik dat alweer aankan. Anderszijds is er denk ik maar één manier om daar achter te komen.
Ik heb gezegd dat ik wel interesse heb om in ieder geval in gesprek te gaan en krijg net bericht of ik volgende week in gesprek wil met de directeur. Ik heb gezegd dat dit akkoord is en dan zie ik het wel 😬.