Rietjesbeker Wij hebben net een gekocht van 3,65 (ofzo). Komt in de nieuwe tuin. Hopelijk hebben ze daar wel even plezier van!
Lovely83 Wij hebben 1 met een doorsnee van 2,50 op zich tot een jaar of 10 prima. Wij zijn nu ons aan het oriënteren op een rechthoekige inground trampoline aangezien oudste dochter ook nog graag op de trampoline wil.
Ysabella Wij zijn eruit, wij gaan (moeten het nog even opmeten) de BERG trampoline van 280x190 cm kopen.
Huggybird Ysabella wij hebben een BERG van 470 X 310 😱maar deze word alleen door grote slungelige pubers gebruikt. (En neemt ongeveer één derde van onze tuin in beslag🙈) in de winter staat hij in stukken in de garage want mijn man wil niet de hele winter tegen dat lelijke ding aan kijken als hij toch niet gebruikt wordt. 😄
Ysabella Huggybird wat heerlijk voor de kinderen! Gaan ze nog vaak op de trampoline? Onze tuin is 11 meter diep, maar een gedeelte is vlonder wat 1,5 meter lager ligt als de rest van de tuin. Dus wij kunnen niet zo’n grote trampoline neerzetten.
Huggybird Ysabella als het droog is elke dag na school en vaak na het avond eten nog even. Vaak komen er vrienden en vriendinnen mee. In het weekend is het vaak het eerste wat ze doet als ze uit bed komt, even een salto maken 😂
Lovely83 Wij willen een inground trampoline nemen omdat onze andere teveel ruimte inneemt. Ik twijfel nu alleen over de grootte, we willen sowieso een rechthoekige. Iemand hier die een inground heeft?
Lovely83 Honkeytonk ik denk dat 5x3 voor onze tuin te groot is. Zal het stuk eens opmeten waar we het willen. Is het trouwens niet onhandig met grasmaaien?
Honkeytonk Lovely83 ja dat wel, ik vind het zelf geen groot issue , maar de randjes zijn wel wat geprutst en knip ik vaak nog even bij als.het te lang wordt 😬 Maar das niet anders als bij andere dingen op je gras die niet te verplaatsen zijn.