Tantetil Inmiddels springt hij zelf in en uit het hok. Hij is de hele ochtend al aan het rondhupsen en snuffelen. (Let niet op de zooi, man heeft allerlei visspullen gekocht en daar neergezet....)
Kipsate Tantetil Hoe werkt dat bij konijnen ? Wat een enorm leuk beestje zeg. Ik krijg meteen kriebels maar mijn man ziet me al aankomen 🤣
Liekje81 Tantetil en zorg voor een grote bak. Konijnen moeten kunnen liggen in hunnpoepbak. Wat ook helpt is hooi erbij leggen of erbij hangen, ze eten graag als ze poepen.
Tantetil Liekje81 Ja hebben we. We hebben ernaast een ruif hangen met hooi en groenten. Hij is echt gek op witlof.
Tantetil Ben wel blij dat ik mijn eigen topic heb, want nu kan ik lekker spammen. Maar hij is zo lief en ik ben nu al zo gek op hem. Ik heb vanmiddag een hele tijd met hem gezeten. Hij ging helemaal languit liggen en ik kon lekker aan hem snuffelen. Hij ligt nu als een hondje op het kleed 🥰
Tantetil Vandaag was hij lekker aan rondsnuffelen en sprong hij steeds zelf op de bank. Hij kwam voor het eerst uit zichzelf even bij mij zitten!
Trees Tantetil ik heb vannacht gedroomd dat we waren verhuisd en daar hadden we ook een zwart konijn in de woonkamer (en een pauw, 3 honden en een wasbeer). Was heel gezellig met zijn allen op de bank in mijn droom. Je konijn heeft indruk op mij gemaakt 😅
Tantetil Ondertussen hebben we beetje plas probleem gekregen. Marley plast steeds op de bank. Ik doe echt alles volgens stappenplan om hem zindelijk te maken maar schiet niet op. Oh en hij eet van de planten dus daar moet ik wat op verzinnen. Hij kijkt wel gezellig 's avonds tv met mij en groeit ook goed.