Vannacht werd ik in mijn slaap gestoord door mijn oudste. Daarna kon ik niet meer slapen dus ik zat even op social media etc.
Vervolgens viel ik in slaap en ging ik super raar dromen: mijn man had een relatie met onze buurvrouw die 30’weken zwanger is. Hij ging bij mij weg om met haar samen te wonen want ze waren heel verliefd. Maar vervolgens gingen ze in een huisje in onze tuin wonen. Mijn man ging vervolgens alle spullen van onze baby meenemen. In mijn droom vond ik dat niet leuk want ik wilde zelf die spullen houden maar ik liet het maar toe. Ik werd pas boos toen hij het baby album van de jongste vol plakte met echo foto’s van de baby van de buurvrouw.
Vervolgens was het dus wel zo dat ik alles voor mijn man bleef doen. Dus ik ging voor hem shoppen, schoonmaken, opruimen, dingen regelen 🤣 En in m’n droom voelde ik duidelijk dat ik vet verdrietig was en dat helemaal niet wilde maar toch ging ik vanalles doen om het goed voor hem te regelen.
En toen werd ik wakker met een kut gevoel. Maar gelukkig lag mijn man naast me en was er geen buurvrouw te bekennen 😅
Ik vraag me na zo’n droom altijd af wat dat betekent. Waarom blijft de ene droom je zo bij en de andere niet. En waarom kun je van sommige dromen echt wel naar wakker worden.
Wie heeft er onlangs nog een (vervelende) droom gehad die je is bijgebleven?