• [verwijderd]

Als tegenhanger van de loedermoeders, want hoewel de wereld soms te klein kan lijken om de meest onzinnige dingen, zijn we ook gewoon de allerbeste moeders van de hele wereld om dingen die net zo simpel lijken. Want naast drama creëren, kunnen ze ook gewoon heel dankbaar zijn!

Waarom ben jij vandaag de beste moeder allertijden, of is vandaag de allermooiste dag van alle dagen op de wereld?

Ik trap af:
Ik heb kaassoufflé's gekocht.

Morgenochtend mogen ze voor het ontbijt slagroomtaart eten. Nou dan heb je het voor de rest van de week gemaakt hoor. 😬😂

Ik was een super moeder omdat M. jarig was 😂

“Ik vind jou lief omdat ik jarig ben en zoveel cadeautjes en taart kreeg. Ben ik een bofkont of ben ik een bofkont?!”

Huul’n 😍

Omdat ze op haar eigen fiets naar school mocht én we vanavond nog een rondje gingen fietsen. Überhaupt omdat ik een nieuwe fiets voor haar heb gekocht.

Ik had supercoole sneakers besteld en vandaag had ik toast gemaakt met roomboter in de koekenpan ipv broodrooster. Net een bak nacho's leeg gemaakt met puber, ik kan voorlopig niks fout doen🤣

[verwijderd] Ik trap af:
    Ik heb kaassoufflé's gekocht.

Heerlijk! Na je relaas, dacht ik, nu komt het ‘ze heeft de wereld gered voor het nageslacht’. Het blijkt nog beter te zijn 😂.

• [verwijderd]

Trees nou daar leek het wel op hoor! Ik heb meer liefdesverklaringen gehad dan Hallmark kan schrijven op Valentijnsdag 😂