Ik heb een tongpiercing en de afgelopen maanden zit ik er serieus aan te denken om een neuspiercing te laten zetten. Maar eng, pijn, en toch een stukje angst dat ik te oud ben om dat nu nog te doen? De meeste mensen die ik ken met een neuspiercing hebben hem al zo lang dat ik twijfel of het ergens niet te laat is om er nu nog aan te beginnen. Stom eigenlijk, maar durf dus niet zo goed.
Ik had ook een navelpiercing, die heeft mijn zwangerschappen keurig overleefd, maar uiteindelijk toch maar verwijderd na mijn gewichtstoename.
En ik heb 2 tatoeages, een Chinees teken voor laat nooit impulsief een tattoo zetten want daar krijg je spijt van en verder praten we er niet over en een Boeddha op mijn enkel.
Soturi Ik wil ergens nog graag een keer iets dat voor mijn kinderen staat. Maar ik heb geen inspiratie. En waarschijnlijk wil ik ooit nog eens (halve)sleeves om mijn onderarmen te coveren.
En precies dit! Ik ben alleen zo bang dat het coveren van het gedrocht alleen maar erger gaat worden, omdat ik ook niet weet wat ik wél wil, het sowieso groter zal moeten worden en ik überhaupt al spijt heb van de plek zelf.. De enige optie wordt dan een sleeve, maar eigenlijk mis ik gewoon mijn lege pols. Dus dat wordt verwijderen, maar dat durf ik ook niet 🙈