Popje We hebben nog helemaal geen idee welke naam we ons kindje gaan geven. Ook geen idee welke richting we echt op willen kwa naam. Zouden jullie kunnen helpen? Naam zoals Jayden/Giovanni vinden we niet zo. Wel had ik: James of Ian maar is het ook niet helemaal.
Popje Vulpen J azzlynn, M aegan en L auraine. Vind Luca ook mooi. Ryan altijd mooi gevonden. Maar kennen iemand die zo heet. Jake vind ik leuk, maar zo hebben we onze hond genoemd. Zitten wel leuke namen tussen.
[verwijderd] Jordan Brett Lucas David Ezra Brian Ryan Noah Ben(jamin) Alex(ander) Miles Jackson Seb(astian) Owen Carter Leo Grayson Charles - Charlie Thomas - Tom Chris(topher) Topher Adrian β¦ π
Vulpen Popje Ik dacht, dan weten we een beetje in welke richting we het moeten zoeken... Maar ik vind die namen elk een heel andere richting, haha. Nou ja, wel allemaal lang. Maar handig, kun je alsnog alle kanten op π Thibault Guillaume Morris Levi
Pimpelmeesje Popje wat leuk dat je kinderen namen hebben die eigenlijk niet in een "zelfde rijtje" passen. Niet dat daar iets mis mee is, maar vaak is het binnen een gezin Daan Sam en Anne ofzo, en ik vind het leuk dat dat bij jullie niet zo is π Ik vind James zelf echt een hele leuke naam, stond in mijn optielijst, verder River en Bodhi.
Popje Ysabella vind dat wel een hele leuke combi. Je had nog een zoontje toch? Hoe heet hij (als ik mag vragen). Dochters hebben wel shirt van Leviβs daar dacht ik dan snel aan. Huggybird vriendin van oudste heet Liva. En we gaan ook wel met elkaar om als ouders. Dat word hem niet.
Ysabella Popje als je het hardop uitspreekt kloppen de klanken ook. We krijgen best vaak leuke reacties op zijn naam. Onze oudste zoon heet N.athan D.aniΓ«l, ook een combinatie die mooi klinkt als je het hardop uitspreekt. Al zeg ik het zelf. π
Popje Ysabella ook al zo mooi. N athan heb ik ook altijd mooi gevonden. [verwijderd] Ravi is ook leuk. Alleen zo heet een kindje in de klas bij de middelste.
Toch6 Ysabella ook een combinatie die mooi klinkt als je het hardop uitspreekt. Al zeg ik het zelf. π Vind ik ook, ook voor broertjes π (al is het dan jo- bij ons π)