We durven ons vanaf heden niet meer bij de opticien te vertonen 🤓. Een paar maanden geleden zaten man en dochter daar, omdat ze al weken slecht zagen. Ze hadden al weken lang elkaars lenzen in. Nu een afspraak voor dochter en mij. Dochter zag niet goed. Ze bleek nu twee linkerlenzen in te hebben (ze heeft een verschillende sterkte en cilinder voor beide ogen). Ik zat daar nog doodleuk te vertellen dat ik ook regelmatig de lenzen van dochter in doe, maar dat ik het binnen een paar minuten door heb vanwege het grote verschil in sterkte. De opticien nog: haha ik dacht dat jij de enige normale was van jullie 3-en. Tussendoor ramde ik ook nog eens iets van 10 brillen per ongeluk van de muur en zat ik ergens compleet impulsief doorheen te tetteren, omdat ik iets dacht op te vangen, wat niet klopte.
Zijn we daar 10 minuten weg, gaat mijn telefoon. Opticien: er ligt hier nog een jas, een tas en je nieuwe lenzenreiniger met lens in de winkel.
Ik kom later weer binnenlopen om mijn rotzooi op te halen. Ze lagen met zijn 3-en ongeveer plat van het lachen. Ik vraag mij echt af wat ze van onze denken. Wat een chaos zeg 🤣.