H was aan het videobellen met vriendje R. Het is al langere tijd een soort running gag dat zijn grootste red flag is dat hij geen Daim chocolade lust, want wat voor monster ben je dan? 🚩
Op een of andere manier kwam het daar op, en ik zei dat er iets was wat ik niet lust, H dat niet eens beseft, maar als ze dat zou weten dat ze dat nog veel erger zou vinden.
Dus H gebaart naar mij dat ze R wil pranken door een ruzie gaan faken. Ik doe wel mee, dus ik biecht op die videocall op dat ik geen winegums lust, hele fake drama, en als hoogtepunt wil ze mij een soap-opera-slap geven. Dat doen we wel vaker, dat is een ding, zo zijn wij 🤷♀️
Alleen ze had nu haar telefoon in de hand waarmee ze normaal gesproken de soap-opera-slap uitvoert, en ik zie niet zo veel met mijn linkeroog.
Ik zag haar hand dus niet aankomen, dus kon ook niet op tijd wegduiken. Vol in mijn gezicht 🙈
Duimen jullie mee dat het niet blauw word? Ik heb morgen namelijk een kennismakingsgesprek met de mentor, en ik weet niet hoe ik haar moet gaan uitleggen dat mijn kind me heeft geslagen omdat ik geen winegums lust 🤣🤣