Oeps aldus L
Oeps... 😬
Liekje81 Hahaha het is heel vervelend natuurlijk maar ik moet hier wel om lachen
Pimpelmeesje ja ik stiekem ook wel
- Bijgewerkt
Dit is echt wel een hele grote oeps. Ik ben zo vreselijk geschrokken vanavond. Ik loop rond 20.00 naar buiten en ik zie Bibi op een doosje temazepam kauwen . Snelle check en ik mis 5 capsules van 10mg. Dikke overdosis voor een hond van 13 kilo. Heel kort gekeken of ik ze in het gras zag liggen, maar kon niks vinden. Spoeddienst dierenarts gebeld en direct in de auto gestapt. Ik weet dat ik niet mag autorijden, maar ik vond dit een noodgeval. 20.15 bij de dierenarts. Injectie om haar te laten overgeven. 20.30 maag leeg. Doordat ik zo snel was hoefde ze geen infuus en mocht ze direct mee naar huis. 20.45 kwam iemand ons ophalen (ik vond dat ik terug niet moest rijden, is immers geen noodgeval meer). 21.00 thuis. Gras uitgebreid gecheckt en 4 capsules teruggevonden
. Ook voor eentje had haar maag leeg gemoeten en ik wilde echt geen risico nemen. Serieus ik ben mij helemaal rot geschrokken. Ik heb echt even gedacht dat we haar kwijt zouden raken. Gelukkig word ik juist heel rustig in dit soort panieksituaties en kan ik doen wat ik moet doen, maar dat was echt niet leuk.
En Bibi is volgens mij niet echt onder de indruk. Al is ze nog wel een beetje misselijk.
Trees heel goed gehandeld! En nu op zoek naar een labrador/retrieverproof opbergbox.... Misschien van die boxen die ze ook gebruiken om beren eruit te houden?
Trees oooh wat een schrik
Wij hebben vrijwel exact hetzelfde gehad toen onze kleine boomer pup (woog denk ik 2 kilo toen) voor het eerst uit de bench thuis mocht blijven. Van alles in ons huis waar ze aan kon kauwen heeft ze het voor elkaar gekregen om naar de slaapkamer, op het bed, op het nachtkastje de strip met oxazepam te pakken en de pilletjes eruit te kauwen.
Dit is dus geen labrador-ikeetallesop type hond hè, en er waren echt interessantere dingen in huis maar dat was ook echt een hele enge rit naar de dierenarts.
Trees
Zo dat is echt schrikken!
Arm beestje en arme jij.
- Bijgewerkt
Rietjesbeker Misschien van die boxen die ze ook gebruiken om beren eruit te houden?
Daar moet ik mijn hele huis in opbergen en dat past niet
Pimpelmeesje echt een hele enge rit naar de dierenarts.
Ik zat ook helemaal strak achter het stuur nog net niet met mijn hoofd in de voorruit te rijden, terwijl dochter naast mij een paniekaanval kreeg. Die ik heel lullig gezegd moest negeren, want anders kon ik niet autorijden. Had ik ook tegen haar gezegd en dat begreep ze ook, maar ik was blij toen we er waren. Het is ongeveer 10km rijden. Gelukkig wel over van die lege landweggetjes en geen slome trekkers voor mij.
Mijn kwam gisterenavond laat thuis en heeft naast de bench geslapen. Gewoon voor de zekerheid. Hoefde niet van de dierenarts, maar we vonden het beiden anders geen prettig idee.
En ik heb zelf een temazepam genomen om een keer een nacht te slapen .
Trees ik heb zelf een temazepam genomen om een keer een nacht te slapen
Ik geef je in dit geval groot gelijk
- Bijgewerkt
Rietjesbeker ik heb er echt extreem goed op geslapen voor. Ben maar 3x wakker geweest en normaal is dat 10-20x, waarbij 10 keer echt een hele goede zeldzame nacht is. Ik ga uitzoeken of het veel kwaad kan als je het 1x per week gebruikt .
Trees als dat geen kwaad kan en je kunt in elk geval een keer per week fatsoenlijk slapen, zou ik het doen. Ik weet uit ervaring hoe raar je kan worden van een slaaptekort