Ik heb mijn kind net per ongeluk pijn gedaan met mijn duim nagel. Ik had hem op mijn rug, maar eraf gaan ging niet lekker en ik voelde mijn nagel langs zijn wang gaan. Gelukkig zegt hij geen dingen als "dat heeft mijn moeder gedaan" 🀣🀣

17 dagen later

Ik had net eieren geraapt en in mijn broekzak gestopt. Dat was ik even vergeten totdat ik ging zitten πŸ€“

Trees lekker! πŸ˜‹
    Als wij de kippen van de buren voeren mogen we ook altijd de eitjes mee nemen, meestal zijn het er 3. Ik stop ze wel eens in mijn jaszak en ben dan altijd bang dat ze stuk gaan πŸ˜‚

7 dagen later
    • [verwijderd]

Mijn buurvrouw N en haar zus D staan hier beneden koningsdagzooi te verkopen.
    Een paar weken geleden plaatste N in de facebookgroep een beeldje van een hertje van een oude collectie van de ikea. Zij verkocht de groene, ik heb de roze en die gebruik ik als boekensteun. Dus ik vroeg of ze die nog had, en zoja, wat ze er voor wilde hebben.
    Maar schijnbaar is het een of ander design collectorsitem, wat ik niet wist, en de prijs lag zeker 5 keer hoger dan wat ik er voor wilde geven. Dus prima, koop gaat niet door, verkoop hem lekker aan iemand die hem waardeert voor wat het is en niet als boekensteun gebruikt.
    Maar, zegt N, ik heb deze nog wel, die kan je ook als boekensteun gebruiken? En ze komt aanzetten met een enorm kitscherige zwaan.
    Dus ik, flapuit die ik ben: oh nee, die vind ik echt spuuglelijk!! Zwanen vind ik echt verschrikkelijk kitsch!
    Reageert zus D: "Ik heb een hele grote zwaan op mijn rug getatoeΓ«erd....."
    Oeps πŸ™ˆ

22 dagen later

Vanavond voor het eten een rood pepertje gesneden en ik dacht nog, niet vergeten mijn handen te wassen!

Daarna had ik jeuk aan mijn oog .... 😭😭😭😭😡

Ik had vanmorgen mijn pinpas samen met nog wat rommel in de prullenbak gegooid.

Paniek alom, want ik kon mijn pas niet vinden maar moest wel naar mijn werk en daarna boodschappen doen! Pasje van ex geleend om boodschappen te doen, eigen pas geblokkeerd.

Aan het eind van de middag begon me te dagen dat ik vrij rigoureus dingen in de prullenbak had gegooid, en ja hoor, daar was ie! 🫣

Rietjesbeker auch πŸ₯΄

Ansji moet hier toch best wel om lachen 🀣. Pijnlijk herkenbaar. Heb ook regelmatig de vuilniscontainer of prullenbak staan uitpluizen, omdat ik mijn sleutels of iets anders belangrijks er per ongeluk ingegooid had.

Hier ook een oeps. Zet een fles allesreiniger en een fles cola naast elkaar op het aanrecht. Heb de slechte gewoonte om cola uit de fles te drinken (uit een glas is het namelijk minder lekker). Zorg vervolgens dat je afgeleid bent door iets in je hoofd en geniet zonder dat je het door hebt van een heerlijk slokje allesreiniger met eucalyptusgeur πŸ˜΅β€πŸ’«.

Trees ben je tenminste weer schoon van binnenπŸ₯³. Maar eeeuh wel de gofwijzer gevolgd?

• Trees hebben hierop gereageerd.
              11 dagen later
              • [verwijderd]

I en vriendje zaten beneden in het park, en I appte mij of ik wist waar de waterpistolen waren zodat ze die konden halen.
              Dus terwijl hun onderweg naar boven waren, heb ik die dingen snel gevuld, en ik ben in de deuropening gaan staan om ze nat te spuiten zodra ze de galerij op kwamen.
              De deur naar de galerij gaat open, ik met die pistolen in de aanslag.. komt mijn 84 jarige buurvrouw met de rollator de hoek om lopen!
              Ik kon nog net op tijd mijn arm een andere kant op richten of dat arme vrouwtje had de volle laag gehad πŸ™ˆπŸ€£

5 dagen later

Vriend zwembad neergezet. Die staat op het achterste terras, bij de poort. Water erin,, voor een derde vol. Kunnen we er niet meer uit, want de poort kan maar 20 cm open πŸ™ˆ

Trees hij was gelukkig nog maar voor een kwart gevuld. Dus de planten maar vast water gegeven en de rest in de roze zandbak waar geen zand is, voor de planten morgen en toch helaas een klein deel de sloot in.