Rietjesbeker Trees dit verhaal kende ik nog niet van deze mevrouw, wel al de nodige andere π hopelijk is je voet snel weer herstelt!
Huggybird Trees oh nee π dat is niet zo handig van die vrouwβ¦. Wel fijn dat ze hulpvaardige buren heeft.
Trees Marshmallow dat gevoel deel ik π€ͺ Het is gelukkig goed afgelopen. Deze vrouw heeft haar lesje geleerd en zal voortaan 10x nadenken voordat ze wat doet. En ze leefde nog lang en gelukkig. The end π
Marshmallow Trees echt? Of is deze vrouw dit voorval over een paar maanden vergeten? Ik vraag dit omdat ik een andere vrouw ken die ik zegt 'dit gebeurd me nooit weer' en dan gebeurd het toch weer π€ͺ (ik heb het over mezelf)
Trees Marshmallow (ik heb het over mezelf) Whahaha π€£ Die vrouw voelde zich even aangesproken, maar je had het over jezelf π
Marshmallow Ik had het briljante idee om met een trekpontje een sloot over te gaan in het bos waar we net waren. Had er totaal niet bij stil gestaan dat het touw in het water had gelegen waardoor het nat was en vol met ijs zat ππ
Toch6 Als je broer het advies "slapen, dan koffie met chocola" geeft weet je dat je te veel rare antwoorden geeft... π (Maar ik wil nu niet gaan slapen, verwacht nog een telefoontje. En koffie smaakt niet. Dus blijft chocola over)