Pimpelmeesje Jules oooh zou echt iets voor mij zijn om zoiets te vragen ๐ en dan de hele nacht wakker liggen dat ik die persoon beledigd had...
Puzzelstukje Vriendin van mij werkt op de basisschool. Ze vertelde dat (buitenlandse) ouders naar haar toekwamen om โbedankt jufโ te zeggen. Aangezien het vakantie is nu. Daar kreeg ze een kaartje bij.
Nescio Puzzelstukje ahh, maar het gaat om het gebaar. En de foto is ook niet echt typisch condoleance.
Zonnebloem Puzzelstukje wat onwijs lief dat ze รผberhaupt de moeite hebben genomen om een goed bedoelt kaartje te geven als bedankje.๐ฅฐ
Puzzelstukje iMoeder nee klopt! Goed bedoeld. Nescio klopt. Maar er zijn nog 2 andere leerkrachten op school die ook een oprechte deelneming kaart hebben gekregen. Die zien er minder fleurig uit. Maar het komt zeker uit een goed hart.
Puzzelstukje Zonnebloem ja zeker! Leerkrachten hebben er ook niets van gezegd. Ze zijn blij goed contact te hebben met ouders. Achter de schermen was het even grappig. Maar ze zullen dit nooit zeggen verder.
Jules Puzzelstukje Een vriendin is ook juf op een basisschool en heeft dit ook een paar keer gehad ๐
CrazyCatLady Als je Cyprioten keer op keer blijft lezen als Crypto-idioten krijg je hele rare nieuwsberichten... ๐