Het was een echte oeps-dag
-oeps 1: we hebben een hondenren met stroomdraad. Deze heeft mij wederom weer keihard gestraft voor mijn luie gedrag. Ik ben vaak te lui om het hekje open te doen en klim er dan overheen. Idem vanochtend. Ik verloor alleen mijn evenwicht, waardoor ik met mijn kruis op het schrikdraad viel. En ja er stond nog een stroom op….
Niet de eerste keer overigens, ik leer slecht blijkbaar.
-oeps 2: we gingen net even de caravan naar de stalling brengen. Eerste keer de caravan achter onze nieuwe auto. Herrie en trillen. Ik zeg tegen mijn man dit klopt niet hoor. Wij de auto uit. Hoor ik mijn man zeggen, er loopt een zwarte streep over de weg achter ons. Wat bleek, neuswiel vergeten omhoog te draaien en het rubber van het wieltje had een prachtig smeltspoor achter gelaten en was volledig aan gort.
-oeps 3: ik belde vanmiddag de krant. Ik krijg al 2 weken lang elke dag de krant van de buurman in de bus. De buurman is er bijna nooit, dus ik dacht ik fix dat even voor hem. Krijg ik zo stomme computer aan de lijn. Computer bleef vragen op welke dag de krant verkeerd bezorgd was. Ik: niet van toepassing. Computer: uw antwoord is niet correct ontvangen. U kunt antwoorden met vandaag, gisteren of de datum waarop u de krant niet heeft ontvangen. Spreek opnieuw in wanneer u de krant niet heeft ontvangen.
Dat gebeurde dus een keer of drie achter elkaar, waarna ik nogal gefrustreerd tegen de computer schreeuwde: geef mij gvd nu gewoon maar zo kutmedewerker aan de lijn, waarop een vrouw antwoordde: daar bent u inmiddels al mee verbonden 🤐. Dat was echt heel gênant.