Weekendje zee
- Bijgewerkt
Trees ik geloof jou! Ik wil ook alleen maar voorpret hebben en niet met in mijn achterhoofd ‘als het maar geen oude zooi is of stinkt’ stank is nog het ergste denk ik…
Het grappige is dat we gisteren op de plattegrond keken en toen zeiden ‘huisje nummer 500 is mooi dicht bij het strand, dat zou mooi zijn’ en die krijgen we nu
Trees ik heb er zo’n zin in ik heb hardstikke lekker gespaard de afgelopen tijd, en ik zei vorige week tegen A en T ‘ik ga ons trakteren op een midweekje weg en T, jij mag iemand meenemen’ zij hadden er ook zin in
T riep meteen ‘ik voel me zo fijn op het strand, kunnen we naar zee??’ Leuk om haar erbij te betrekken en ze neemt haar nicht van 17 mee
leuke en lieve meid
- Bijgewerkt
Huggybird ik vond het ook echt een mooi strand daar. Wij gingen zelf bij de Brouwersdam naar het strand, omdat dit voor mij makkelijker begaanbaar was. Ook daar veel leuke strandtenten enz. Het park is ook mooi en ruim opgezet, leuk restaurant en een koffietentje op het park, ook redelijk grote supermarkt op het park (jumbo dichtbij in het dorp). Zwembad ben ik zelf niet geweest. Volgens mij heel eenvoudig, maar mijn meiden hebben zich daar prima vermaakt. Ik denk dat jullie een leuke week gaan hebben .