Wie weet een leuk huisje voor een weekendje zee. Honden moeten welkom zijn en ik wil graag een sauna in het huisje 😁. Graag een rustige plek met weinig prikkels en misschien iets om te zwemmen voor de meiden? Wij zijn beiden niet zo fan van die huisjes ingericht in jaren ‘90 stijl. Ik zal toch relatief veel tijd binnen doorbrengen dus een sfeervolle en up to date inrichting vind ik een pre.

Het liefst ook loopafstand naar zee. Waddeneiland durf ik nog niet aan (bang dat ik in een helikopter moet worden afgevoerd 🙈).

Nou dat zijn denk ik wel genoeg eisen 😬

Mijn man heeft net al wat geboekt in Julianadorp met sauna en sunshower. Het weekend van 4 februari 😁

Heb je een linkje? Ik zoek ook nog wat.

• Trees hebben hierop gereageerd.

Ik zeg net tegen mijn man dat het zwembad mij zo bekend voorkomt. Blijken we 10 jaar geleden ook al een week op dit park te zijn geweest 🤣

sjorsje ik had ook iets heel moois gezien op het strand maar dat was meer dan 1000 euro voor een weekend 😳. Ik vind dit ook een dikke prima!

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Je hebt al geboekr maar roompot beach resort is ook heel mooi met de bungalows loop je na 100 m zo het strand op.

Zit ook een sauna in die huisjes en die hebben tot maart nog een aanbieding

• Trees vindt dit leuk

[verwijderd] dat vond ik ook een mooi park, maar is 3,5 uur rijden voor ons en dat vind ik voor mij nu wat te ver voor een weekend. Wel leuk voor een week een keer. De prijs was hetzelfde. Ik denk dat alle Roompot parken nu een aanbieding hebben. Wij hebben ook een aanbieding of ze doen dit standaard?

een jaar later

Trees is dit park jullie goed bevallen?
      Wij willen een midweekse weg en T wil heel graag naar het strand. We nemen ook een nicht(je) mee.
      En de hond uiteraard.

Huggybird is echt prima bevallen. Wij zaten er het weekend van die mega storm vorig jaar februari. Ik denk dat het strand ook mooi was, maar daar werden we gezandstraald. Qua ligging bij het strand vind ik landal oud duin mooier. Alleen dan moet je wel een huisje hebben wat van binnen al vernieuwd is.

Trees we gaan naar ouddorp duin.
          We hebben T laten kiezen en die vond het heel leuk dat de huisjes in de duinen staan. 👍

Huggybird de ligging van het park is heel mooi en de buitenkant van de huisjes ook. Het grootste deel van de huisjes is van binnen gerenoveerd, maar een deel nog niet. Ons huisje werd echt de week na ons verblijf gerenoveerd, maar dat was echt een jaar te laat.

Bank was kapot, vaatwasser was kapot, er kwam schimmel uit het bubbelbad, alle eetkamerstoelen waren kapot, kleed kapot, gordijnen kapot, 2 deurklinken kapot, magnetron kapot, gele toiletbril en het stonk echt enorm in het huisje. Tijdens ons verblijf is de vaatwasser, magnetron, bubbelbad etc gerepareerd of vervangen en kregen we luchtverfrissers. We hebben een klacht ingediend en een deel van de reissom teruggekregen.

De service was wel heel goed. Ze hebben echt alles gedaan om ons te helpen. Ik wil graag een keer terug naar het park, maar dan wel in een opgeknapt huisje. Ik zou daar dus wel op letten bij reserveren.

Trees op de foto’s zag het er super mooi, netjes en nieuw uit dus ik hoop dat dat in het echt ook zo is….🙏🏼
              Hopelijk hebben ze in een jaar alles op kunnen knappen.

Huggybird Heb je foto’s van het huisje? Ik kan denk ik wel zien of het oude of nieuwe inrichting is. De huisjes zijn pas een jaar of 5 oud (de inrichting lijkt dus nieuw), maar ze vertelde ons dat ze toentertijd flink bezuinigd hadden op meubilair en apparatuur. Het was echt van slechte kwaliteit. Ik heb naar binnen staan gluren bij de opgeknapte huisjes en dat zag er wel echt heel goed uit. Daar zou ik graag willen zitten.

Huggybird Hopelijk hebben ze in een jaar alles op kunnen knappen.

Wij zaten er afgelopen kerstvakantie 😬. Ik had het idee dat de huisjes meer richting de duinen al opgeknapt waren en achter in het park niet. Ik weet niet zeker of dit klopt. Wij zaten achterin. Ik zou zelf zo brutaal zijn om er een e-mail achteraan te sturen met de vraag of je huisje gerenoveerd is van binnen, omdat je veel slechte verhalen hebt gehoord/ gelezen. En dat je de voorkeur aan een nieuw ingericht huisje geeft. Ik vond ze op het park super vriendelijk en behulpzaam. Volgens mij schaamden het personeel zich ook kapot.

Ik heb ergens nog foto’s van ons huisje met de oude inrichting.

Trees Ik heb ergens nog foto’s van ons huisje met de oude inrichting.

Ik heb alleen maar foto’s van alle beschadigingen in close up. Daar heb je ook niet zoveel aan 🫣.

Trees ik ga een mail sturen. Ik zit niet op een aftands huisje met ergernissen te wachten, heb behoefte aan ontspanning 🧘🏼‍♀️

Ik heb gebeld en we krijgen een volledig gerenoveerd huisje 🥳 dan moest ik wel voorkeur opgeven en €35 betalen want anders konden er nog wijzigen komen, nou prima!