Mijn dochter ligt al een paar uur te kreunen vd pijn aan haar billen. Ik heb al pcm gegeven en gekeken of ik wormpjes zag. Maar pcm helpt niet een de wormpjes zag ik niet.
Ik ben nu bang voor haar en mijn nachtrust en maak me zorgen wat dit kan zijn. Ze heeft vandaag minimaal 3x gepoept, vanmorgen leek het wel diarree en vanmiddag normaal.
Geen koorts trouwens want ik moest van haar met de thermometer naar haar billen kijken 😅

Iemand nog een idee wat dit kan zijn?

• [verwijderd]

Marshmallow is het niet gewoon branderig na diarree? In dat geval helpt vaseline goed!

Hoe is het nu? Eerste waar ik aan denk is ook dat het pijn doet door het vele poepen. Kleine meid moppert na vaker poepen dan normaal vaak over een pijnlijk poepertje, helemaal als ze diarree heeft gehad.

Ze is uiteindelijk toch in slaap gevallen gelukkig en het lijkt nu weer over te zijn. Ik ga in de pauze maar wat te smeren kopen want ik heb dus niets in huis.

Hopelijk vanavond niet weer die pijn, heb niet lekker geslapen.

Cactusje ja het was gisteren echt sneu dat huilen vd pijn. Ze moest eigenlijk naar de wc maar durfde niet meer.