Youtan [verwijderd] leuk hΓ¨, en dit heb ik zelf nooit gezien, dacht altijd dat ze heel wel op mijn man leek... en toen zag mijn dochter deze fotonen zei ze: zo mama! Jij lijkt echt op mij! π
Dahlia Youtan π³ alleen aan de tanden zie ik een klein verschil. Heel erg leuk om deze vergelijkenis te zien!
[verwijderd] Sevenof9 nou, op foto's staan probeer ik actief te vermijden. Ik hoor wel vaal dat ik serieus of boos kijk terwijl dat in mijn beleving helemaal niet zo is
Verw8 Dit ben ik ruim 40 jaar geleden, 6 weken oud. dit is mijn jongste dochter met hetzelfde jurkje π
[verwijderd] Ik heb ze er alledrie even naast gezet. Geloof dat de middelste en jongste het meest op mij lijken.
Verw8 @Lisa2 @[verwijderd] leuk hè! Dat jurkje had mijn vader gekocht nadat ik geboren was. Mijn moeder heeft het bewaard en het is voor mij extra emotioneel omdat mijn vader niet meer leeft (ik was zijn oogappel en we waren twee handen op 1 buik). Heel mooi en bijzonder dat mijn jongste dochtertje hetzelfde jurkje aan gehad heeft.
[verwijderd] smax Echt!? Leuk!!!πππ Heb nog een beetje hoop voor mn dochter ook al is ze blank, blond met blauwe ogen. Misschien toch mijn vormen haha
[verwijderd] [verwijderd] en dat terwijl hij een halve Aziaat is. Ik dacht dat Aziatische genen sterker waren.. Maar blijkbaar zijn mijn genen nΓ²g sterker π