[verwijderd] Woordle 220 2/6 ⬜🟨🟨⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩 Was best verbaasd 😄 Woordle6 16 4/6 ⬛⬛⬛🟩⬛🟨 ⬛⬛🟨🟩🟩🟩 🟩🟩⬛🟩🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 SUTOM #18 4/6 🟥🟦🟦🟦🟥🟦🟡 🟥🟥🟦🟦🟥🟦🟥 🟥🟥🟦🟡🟥🟦🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 https://sutom.nocle.fr En de Engelse Wordle 220 4/6 ⬛⬛🟨🟨⬛ ⬛🟨🟨⬛🟨 🟩⬛⬛🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩
Vulpen Sevenof9 Ik vind het in het Engels zo moeilijk! Valt echt vies tegen. Nou ik ook! Ik had laatst nog Frans en Duits geprobeerd en dat lukte al helemaal niet. Terwijl ik dat toch wel een beetje lezen kan, maar dat maakt kennelijk niet uit, je hoofd verzint gewoon dan veel minder snel woorden of zo.
Marshmallow Sevenof9 ik bedenk eigenlijk altijd dezelfde woorden hahaha, gisteren kon ik bv echt geen enkel woord verzinnen die met de K begon. Complete blackout, ging ik googlen kom ik koala tegen, dacht ik 'oh ja'.
Sevenof9 Marshmallow In het Nederlands begin ik ook altijd met dezelfde woorden, zodat ik alle klinkers in ieder geval gehad heb. Maar in het Engels doe ik dat niet en als ik het al doe weet ik daarna alsnog geen woord meer te bedenken 😛
Vulpen Sevenof9 Ik vraag me nog steeds af of dat nou per se zo handig is, om te starten met een woord met veel klinkers. Ik doe dat zelf niet, werkte vandaag heel goed. Ik begon vandaag steeds met een woord met één klinker. Woordle 221 3/6 ⬛⬛🟨⬛⬛ ⬛🟨🟨🟨🟩 🟩🟩🟩🟩🟩 Woordle6 17 4/6 ⬛⬛🟨⬛⬛🟨 🟨⬛🟨⬛⬛🟨 🟨🟨🟨🟩🟩🟨 🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Soturi Woordle 221 4/6 ⬛🟨⬛⬛⬛ ⬛🟨🟨⬛⬛ 🟨🟨⬛🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩 Wordle 221 6/6 Toch nog net. Niet verwacht. ⬛🟨⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛🟨⬛ ⬛⬛🟩⬛⬛ ⬛🟨🟩⬛⬛ ⬛⬛🟩⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩 Woordle6 17 5/6 ⬛⬛🟨🟨🟩⬛ 🟨🟩⬛🟩🟩⬛ ⬛🟩⬛🟩🟩🟩 ⬛🟩🟨🟩🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Aries Woordle 221 3/6 🟨⬜⬜🟨🟩 ⬜🟨🟨🟩🟨 🟩🟩🟩🟩🟩 Woordle6 17 5/6 ⬜🟩⬜⬜🟩🟨 ⬜🟩⬜⬜🟩⬜ ⬜🟩🟨🟩🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 Bij beide Nederlandse in een poging teveel, want bij allebei wist ik de laatste letter al, maar zat te slapen. 😒 Wordle 221 4/6 ⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩🟨 🟩🟩🟩🟩🟩
Jessie80 Woordle 221 4/6 ⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨⬜⬜ ⬜🟨🟩🟩🟨 🟩🟩🟩🟩🟩 Woordle6 17 4/6 🟨⬜🟨🟨⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜🟨⬜ ⬜🟨🟨🟨⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 Wat een stom Engels woord... Wordle 221 X/6 ⬜⬜⬜⬜⬜ ⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩⬜ ⬜⬜🟩🟩🟩 ⬜⬜🟩🟩🟩 ⬜🟩🟩🟩🟩
Sevenof9 Woordle 221 4/6 ⬛⬛⬛🟨🟨 ⬛⬛⬛⬛🟨 🟨🟨⬛🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩 Woordle6 17 3/6 ⬛⬛⬛🟨🟩⬛ ⬛⬛⬛🟩🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 Wordle 221 6/6 ⬛⬛⬛🟨⬛ ⬛⬛⬛🟩⬛ ⬛⬛⬛⬛🟨 ⬛⬛🟩🟩🟩 ⬛🟨🟩🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩
Aries Vulpen Dat vraag ik me ook af. Ik vind de klinkers meestal wel makkelijk, daar zijn er toch niet zoveel van.
Sevenof9 Vulpen tot nu toe gaat het me goed af. Ik weet dat de E en de N (die ook in mijn standaard woorden zit) veel voorkomen in het Nederlands en in elk woord zitten wel klinkers, dus dan is de kans gewoon groot dat je al letters goed hebt bij de eerste poging. Maar er zijn ongetwijfeld meer manieren die werken. Het maakt me ook niet zoveel uit.
Vulpen Aries Ik zie klinkers geloof ik als opvulling, als je weet dat er een E in zit, weet je eigenlijk nog steeds niets naar mijn idee...
[verwijderd] Woordle 221 5/6 ⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛🟨⬛⬛ ⬛🟨⬛🟨🟩 🟨🟨⬛🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩 Woordle6 17 5/6 ⬛🟨⬛🟨⬛⬛ ⬛🟨🟨🟨🟩⬛ ⬛🟩🟩⬛🟩🟩 ⬛🟩🟩🟨🟩🟩 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 SUTOM #19 3/6 🟥🟡🟦🟦🟡🟦🟦 🟥🟦🟦🟥🟥🟡🟥 🟥🟥🟥🟥🟥🟥🟥 https://sutom.nocle.fr
Mamabeertje Vulpen Haha, ik vind die klinkers juist handig om te weten. Heb het vanmorgen eens anders geprobeerd n.a.v. hierzo, maar dat werkte voor mij voor geen meter 🤣
sjorsje Woordle 221 6/6 ⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜🟨🟨⬜ 🟨🟨🟨⬜⬜ ⬜🟨🟨⬜🟨 ⬜⬜⬜🟨🟨 🟩🟩🟩🟩🟩 Woordle6 17 4/6 ⬜🟨⬜🟨🟨🟨 🟨🟨🟨🟨🟩⬜ 🟨🟩🟩⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 Wordle 221 6/6 ⬜🟨⬜⬜⬜ ⬜⬜⬜⬜⬜ 🟨⬜⬜⬜⬜ ⬜⬜🟩🟩🟨 🟨🟨⬜⬜⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
Marshmallow Die van 5 letters had ik niet. Woordle6 17 3/6 ⬛🟨🟨⬛⬛⬛ ⬛🟨🟩🟨⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩🟩 Wordle 221 5/6 ⬛⬛🟨⬛⬛ ⬛⬛⬛🟨⬛ 🟩🟩⬛⬛⬛ 🟩🟩🟩⬛⬛ 🟩🟩🟩🟩🟩