Het is 3 weken geleden geprikt, dus dat wordt over 9 weken. Scheelt weer iets. Deze waarde kan namelijk in sommige gevallen ook tijdelijk verhoogd zijn door infectie. Vandaar dat er altijd 2x geprikt moet worden om het syndroom vast te stellen. Mijn infectiewaarde voor bacteriële infecties was laag. Dus dan zou ik een infectie door een virus ten tijden van het prikken gehad moeten hebben. Ik was toen niet verkouden of Corona, dus die kans acht ik klein.
[verwijderd] ik kreeg allemaal reacties in de trant van ‘wees blij dat’ etc. Ik ben gewoon even niet blij. Mijn zus vond het ook nog een geweldig moment om haar mening over het feit dat we onze kinderen niet laten vaccineren tegen Corona uitgebreid te ventileren. Waarbij ze het briljante voorbeeld gebruikte van dat vrouwen ook allemaal de pil slikken en we daarover ook niet moeilijk doen over bijwerkingen. Geweldig voorbeeld aangezien ik haar net had uitgelegd dat het slikken van de pil icm dit syndroom het risico op een herseninfarct aanzienlijk vergroot en dat ik het achteraf gezien het een naar idee vond dat ik de pil zo lang had geslikt. Geweldige timing 😖.