Ysabella Maar ze kreeg wel via de gemeente een taxi vergoed. (gewoon die je normaal ook belt als je naar het vliegveld wilt) Is dat geen optie?
Deze vraag heb ik nu inderdaad bij de gemeente neergelegd. Zelf betalen is geen optie. Het gaat om 3 of 4 keer per week a 60 kilometer. Dat is echt heel erg duur. Mijn ziekte-uitkering is pas deze maand gaan lopen, terwijl al mijn zakelijke kosten vrolijk zijn doorgegaan. We hebben wel een spaarrekening, maar ik durf deze niet aan te breken, omdat ik deze ook niet meer kan aanvullen ivm uitkering.
Bloem heb ik nu ook weer gedaan. Wie weet dat er nog wat anders mogelijk is.
[verwijderd] dank je wel. Heel lief. Ik hou het in gedachte en dan krijg je van mij sowieso benzinevergoeding.
Voor donderdag proberen we nu inderdaad wat te regelen via ouders van vriendjes. We wonen gewoon erg afgelegen, waardoor ze niet zelfstandig naar sport kunnen, omdat het te ver is. Dat wisten we van tevoren, maar het is nooit een probleem geweest tot nu toe.
Het gaat uiteindelijk vast goed komen. Vanmiddag even samen met mijn man buiten gezeten bij ons tuinkacheltje. Even wat ontspanning en tijd voor elkaar.