Ik heb vanochtend direct de WMO consulent gemaild. Ik verwacht dat het via de gemeente wel geregeld kan worden. Het is vooral ook de tijd dat het weer gaat kosten. De verzekering heeft er 2x langer over gedaan dan wat ze hadden beloofd. Nu moet de gemeente weer een besluit schrijven, waar weer allerlei poppetjes een plasje overheen moeten doen voordat het goedgekeurd wordt. Dat zal niet volgende week geregeld zijn. Mijn man moet de komende week ook weer naar kantoor voor de helft van de tijd. Ik moet 4x naar het ziekenhuis. De meiden sporten 6x per week. Donderdag moet hij bijv rond 14.30 op 3 plekken tegelijk zijn 😬.
Lovely83 Wel fijn dat er in ieder geval al 2,5 uur hulp is, weet je ook of er een mogelijkheid tot uitbreiding is?
Dit is al een plus-indicatie. Standaard is 1,5 uur per week. In 2,5 uur redt ze het om de benedenverdieping inclusief de badkamer te doen. De slaapkamers en het toilet boven lukt niet in deze tijd. Deze 2,5 uur zijn al een geschenk en ons huis is gewoon te groot en heeft teveel rare hoeken 🙄.
Vulpen Nou zeg. Het lijkt me heel lastig voor jou om te zien hoe je man zich totaal over de kop aan het zorgen is 🙁
Dit vind ik echt heel erg. Ik hoef mij niet schuldig te voelen, maar toch voel ik mij wel schuldig. Ik probeer te helpen waar ik kan, maar het is niet genoeg. Ik zie dat hij onwijs veel pijn heeft (hij heeft een hernia) en dat hij echt moe is. Zo heb ik hem nog nooit gezien. Hij klaagt nooit en gaat door, maar ik ben echt bang dat hij omvalt.
Louelle81
Miek89
Echt heel lief. Ik zou niet weten wat, maar dat jullie het al aanbieden, doet mij al goed.
Het zijn echt even weer een paar moeilijke dagen. De rek begint eruit te raken en dan is elke tegenslag teveel.