Huggybird Ik vond het fijn om het voor hem te doen

Ik denk dat mijn man het ook zo ervaart. Hij geeft aan zich soms zo machteloos te voelen als hij mij met simpele dingen ziet worstelen en dit is wat hij kan doen. Mij rijden naar therapieën, met mij wandelen etc.

Ik kan mij heel goed voorstellen dat dit ook fijn is om te doen. Ik kan mij zo goed voorstellen dat het voor jou ook fijn was om dit te kunnen doen voor je vader en je moeder. Het is wat je wel kun doen in een verder machteloze situatie.

Soturi wat ontzettend lief! Wat ik mij kan herinneren woon je inderdaad nog een behoorlijk stukje hier vandaan. We gaan ons vast wel redden ☺️.

Mijn zus en zwager waren gisteren op bezoek. Ontzettend fijn, wel erg vermoeiend, maar dat was het waard. Op zulke momenten vind ik het best jammer dat we zo ver van elkaar vandaan wonen.

Trees ik snap ook heel goed dat het voor hem fijn is om te doen, inderdaad vanwege die machteloosheid.

Pimpelmeesje Ik noem dat nu zijn "out for maintenance" fases, want het lijkt net of zijn systeem even uit gaat om een update te verwerken.

Je had helemaal gelijk. Het lopen gaat zowel gisteren als vandaag super goed. Vrijdag vond de fysio nog dat ik weer zo slecht liep. Ze had mij vanochtend in het bos moeten zien. Ik ging als een speer! Ook alle automatische handelingen lijken weer wat soepeler te gaan. Weer meer automatisch zonder overal over hoef na te denken ☺️.

[verwijderd] ik heb zelfs een kort stukje gerend in het bos vanochtend. Dat voelde zo goed ☺️. Ik hoop zo dat ik straks weer echt aan trail running kan doen.

Trees o wat fijn zeg!! Misschien helpt dit ook om een volgende slechte dag beter door te komen

• Trees hebben hierop gereageerd.
        • Trees vindt dit leuk

Noordeling zeker. De volgende keer dat ik een slechte dag heb, betekent dit misschien dat ik juist de dagen erna weer een sprongetje ga maken.

Wij hebben straks een afspraak met de onderzoekscommissie ivm de klacht bij de huisartsenpost. Nu ben ik schijnbaar zo zenuwachtig dat mijn rechterkant weer veel slechter is en vervolgens word ik daar weer zenuwachtig van. Ben blij als dit voorbij is en ik hoop dat als ik mijn verhaal doe, dat ik dit dan kan afsluiten voor mijzelf.

Trees nou misschien wel goed dat het dan nieuws even slechter gaat, dan hebben ze meer beeld erbij ipv alleen verhaal

Succes

• [verwijderd]

Trees succes! Je kan het! Hopelijk lucht het op uiteindelijk en kan je dit hoofdstuk afsluiten. 🌷

Dat was heftig, maar een goed gesprek. De onderzoekscommissie bestond uit een onafhankelijke huisarts en triagist. Wat ze al aangaven is dat er bij aankomst bij de balie een verkeerde inschatting ingemaakt door de triagist en mij nooit had mogen afschalen van spoed naar geen spoed op basis van het stellen van 1 vraag. Plus dat de vraag ‘hoe is het’ sowieso een slechte vraag is.

Verder gaan ze uitzoeken (dat is ook mijn vraag) of het wat betreft restschade had uitgemaakt als ik wel direct gezien was en dus 2 uur eerder aan de bloedverdunners was gezet.

Trees Wat fijn dat ze dit (toch nog) zo serieus oppakken.

• Trees hebben hierop gereageerd.
                • Trees vindt dit leuk