Vulpen ze doen nu standaard een pcr test bij opname, maar dat is pas sinds twee weken. De vorige keer hebben ze mij niet eens gevraagd of ik klachten had. Ook geen sneltest dus bij klachten 🙄. Wat ik er verder van merk, is dat net zoals de vorige keer dat er geen kinderen op bezoek mogen komen en overal bewaking voor de droeftoeters die moeilijk doen over het dragen van een mondkapje.
Mri is voor deze ochtend al ingepland. Daarna naar de cardioloog voor mijn 7 dagen holteronderzoek (dat stond toevallig vandaag al gepland) en ze willen de slokdarmecho van het hart gaan vervroegen. Plus toch weer twee soorten bloedverdunners de komende tijd. Ik was net vorige week gestopt met 1 soort. Ze denken toch weer aan een heel klein infarctje. Officieel mag je het geen tia noemen, omdat de klachten er 3 uur waren (tia is nog korter klachten). Toch zou je het qua ernst daar wel mee kunnen vergelijken denk ik. Lijkt dus allemaal mee te vallen, behalve dan dat het de tweede keer is en dat is niet zo gunstig.