Meca Hoe werkt je slaaprobot?
Ik word er wel ontspannen van, maar slaap niet sneller. Ontspanning is ook wat waard.
Meca Ik had een client die juist elke dag paracetamol nam om een nieuw infarct te voorkomen.
Ik denk dat de cliënt in de war was met aspirine? Aspirine op recept (nog lager gedoseerd dan kinderaspirine) wordt namelijk voorgeschreven om de kans op bloedproppen te verkleinen. Het is namelijk een bloedverdunner, maar de dosering is zo laag dat het geen pijnstillend effect heeft. Ik gebruik zelf een andere bloedverdunner, maar moest de ‘aspirine’ op recept de eerste drie weken na het infarct er extra bij slikken.
Ik moest net mijn medicijnen ophalen bij de apotheek en daar gevraagd naar iets pijnstillend. De apotheker heeft weer overlegd met de huisarts, want er staat schijnbaar een melding in het systeem bij mijn naam. En de huisarts heeft weer de neuroloog gebeld voor overleg 🙈. Nu heb ik eerst paracetamol icm ibuprofen en maagbeschermers. Dit mag ik maar max 1 a 2 weken gebruiken en dan moet het of over zijn of een andere oplossing.