Even wat positiefs na al dat depressieve gedoe van mij. Gisteren nav een gesprek met de activiteitentherapeut heb ik besloten dat ik ook echt weer iets leuks voor mijzelf moet gaan doen. Het komt er elke keer niet van omdat ik continue moe, zwak en misselijk op de bank lig. Ik had een tijdje geleden al bedacht dat ik weer wilde starten met naailes. Alleen dit is ‘s avonds en tot mijn eigen verbazing bleek ik tijdens de eerste les bij vermoeidheid toch nog steeds problemen met mijn fijne motoriek te hebben. Ik kan de naald na een kwartier niet meer vasthouden en oppakken 😬.
Naai-juf appte mij echt net dat er op vrijdagochtend in de les een plek is vrijgekomen. Dus dat ga ik proberen. Met de activiteitentherapeut ga ik nu ook verder onderzoeken wat er nog meer mogelijk is. Sowieso een half uurtje per week in het revalidatiecentrum gaan we samen wat doen. Ik heb nu al keuzestress, want ze hebben echt alleen maar leuke dingen.
Ik denk als ik ook weer iets doe, wat ik leuk vind, dat ik mij dan beter ga voelen. Geeft ook wat afleiding. Icm straks met hopelijk de adhd medicatie tegen de overprikkeling geeft dat weer wat perspectief ☺️.