Manque Wat betekent het om jarig te zijn als je David bent? Of als je de moeder van David bent? Lees hier mijn laatste blog.
Rietjesbeker Manque wat mooi geschreven weer. En dat lijkt me misschien nog wel het meest moeilijk, het loslaten van je eigen wensen en verwachtingen. Ik hoop ook dat jullie een mooie dag hebben gehad, op jullie eigen manier. ❤️
Vulpen Gefeliciteerd! Wat een combi ook zeg, de meeste mensen zijn weemoedig op oudjaarsdag en de verjaardag van hun kinderen en dan heb je ook nog het aspect erbij dat jullie het niet kunnen vieren zoals je graag gewild zou hebben, pfff...
Manque Vulpen Een grote hoeveelheid gesmolten kaas had hier wellicht bij geholpen, maar nu heb ik óók nog eens keelpijn, dus dat stellen we uit 😬 We gaan er onze weg vast nog wel in vinden. Maar dat duurt kennelijk langer dan 9 jaar.
[verwijderd] Indrukwekkende blog, wat kan jij het toch prachtig onder woorden brengen.. En gefeliciteerd met David natuurlijk! ❤
Manque [verwijderd] Dankjewel 🙂 Ik merk dat het heel erg helpt voor de verwerking van dingen als ik ze opschrijf. Dan geef je er woorden aan he... Anders echoot dat gevoel maar een beetje rond bij mij.
Huggybird Mooi geschreven, zet voor mij wel wat in perspectief… Van harte gefeliciteerd met jullie lieve knul❤️