• [verwijderd]

Bedankt allemaal voor de tips in ieder geval πŸ‘πŸ»! Knutselspul en vingerverf hebben we altijd wel op voorraad.

• [verwijderd]

[verwijderd] ik heb het even opgezocht wat leuk (hangt wel een prijskaartje aan 😳), maar wat een keuze. Er is zoveel! Wat is het leukste dan? Ik zie dieren, voertuigen maar ook β€˜gewoon’ van die pakketten met staafjes en bolletjes.

• [verwijderd]

[verwijderd] wij zijn begonnen met de dierenset. Die vonden ze erg leuk en toen we zagen dat er veel mee gespeeld werd, uitgebreid met een soort trein/autootjes.
    De magneet ballen vindt ze tot nu toe vooral leuk om mee te rollen πŸ˜‰
    Losse ballen en staafjes zijn dus misschien nog wat abstract voor een anderhalf jarige. Maar ze vindt het wel geweldig om de dieren te verlengen door extra staafjes aan elkaar te koppelen, dus dat heeft ze wel weer door.

Het is inderdaad wel duur, maar je krijgt echt waar voor je geld. Het is oersterk, maar wel licht materiaal. Ik dacht dat die magneetballen bijvoorbeeld heel zwaar waren, maar ze zijn verrassend licht.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] okΓ© het ziet er erg leuk uit en het klinkt ook leuk zoals je het omschrijft. Zitten die verlengstaafjes bij de dierenset in of moet je die apart kopen? Ik ga dit zeker in gedachten houden als kado. Twijfel een beetje omdat hij echt een wildebras is met de focus van een goudvis πŸ™„πŸ˜….

• [verwijderd]

[verwijderd]
        Wij zijn begonnen met deze. Die staafjes tussen de kop en poten kun je allemaal losmaken en aan elkaar klikken, waardoor je een heel lang dier kunt maken met verschillende kop/achterpoten.
        En met de uitbreidingset met losse ballen en staafjes kun je er dus ook mee bouwen.

• [verwijderd]

[verwijderd] leuk die zag ik ook inderdaad! Zeker een kanshebber en wellicht kunnen familie/vrienden dan ook iets geven zodat we meteen wat meer hebben.

Hier heeft hij toen een houten parkeergarage gekregen en een autokleed (met van die wegen erop).
          Groot succes!
          Houten trein van Brio
          Een glijbaan voor buiten. Voorjaar komt er dan weer aan.

Hier is smart max ook een succes. (Hier groot deel via mp gekocht, die dieren wel nieuw).
          Verder hebben wij een tractor met kar gegeven (past ze van t zomer wel op, nu nog niet echt).
          Zo'n springkoe is hier ook een succes.
          Spel 'mijn eerste boomgaard' hebben wij onze twee jarige voor Sinterklaas gegeven.
          Verder een set goede kleurtjes (Stabilo 3 in 1, heel fijn).

11 dagen later

Nog niet genoemd, maar ik weet ook niet wat het budget is πŸ˜‰: een wobbel of misioo ballenbad.

• [verwijderd]

Flamingooo haha dat is inderdaad nogal buiten budget! Maar toch bedankt voor het meedenken hoor 😊.

10 dagen later

In verband met de herindeling van categorie De Kinderen, verplaats ik dit topic naar Kinderkleding, speelgoed en vrije tijd. Mocht je het niet eens zijn met deze verplaatsing, of andere vragen hebben, rapporteer dan dit bericht. We nemen dan snel contact met je op.