Hopsatee De vraag is om onze 4 en 7 jarige donderdag de 23e een leuke kerstlunch in hun broodtrommel mee te geven. Wie heeft er ideeen?
Hopsatee June mini pizza is wel goed idee ja. Dat ga ik opzoeken. Probleem is meer dat ze niet zo crea zijn qua eten. Ik zal het eens vragen wat ze zelf denken..
Ysabella Pannenkoekjes met aardbeien en poedersuiker gevulde eieren bladerdeeg met knakworstjes en kaas wat hier echt altijd in de smaak valt is sprong home loempia vellen met plakken banaan gedrenkt in citroen sap en daarna chocopasta erop smeren, dat dichtvouwen en dan opbakken in de pan met daaroverheen poedersuiker kleine appeltaartjes bakken? een verse fruit mix maken van ananas, meloen, druiven etc
1986Lynn Of misschien nog kaas/grillworst/komkommer uitsteken in de vorm van een ster/kerstboompje oid 🙂
Hopsatee Ysabella Ik heb nu soesje of koekje pannenkoekje(s) met aardbeien bladerdeeg knak fruitsalade gevuld ei kaas/worst limonade Ik vind de banaan chocopasta ook lekkere optie maar die moet ik dan eerst een keer thuis maken want de kids kunnen anders nog echt zijn van: wat de boer niet kent dat vreet ie niet 🤣 Dus ik durf het niet zo maar mee te geven haha.