Rietjesbeker Manque je maakt echt de meest prachtige dingen en je komt (op mij) over als een echte doorzetter die niet opgeeft als ze een doel voor ogen heeft.
Rietjesbeker Marshmallow je kunt heel mooi schrijven en je laat je niet tegenhouden door tegenslagen (gezondheid, kinderwens)
Louelle81 Rietjesbeker Ik heb eerlijk gezegd niet echt helder beeld van jou. Maar ik zie je zelden of eigenlijk nooit negatief. Volgens mij ben je over het algemeen een blij positief maar vooral lief persoon. @Manque thnx steek ik in m'n zak๐
Vulpen Louelle81 Jij bedenkt goede topics. We moeten focussen op het positieve en verbinding zoeken zodat we vanuit daar het kunnen hebben over de verschillen, ik denk dat dit topic daarbij helpt.
Louelle81 Vulpen En ik vind van jou dat je goede vragen stelt, en ze ook durft te stellen. Ik vind je echt een goede toegevoegde waarde op elk gebied. (Dat was inderdaad de bedoeling. We moeten niet vergeten dat we het ook heel leuk met elkaar hebben)
aardbeitjes Bloem jij hebt af en toe een fijn tegengeluid of een goede aanvulling in een topic. Dat verbreed de blik van de lezers
Nescio aardbeitjes ik denk dat je heel begaan bent met mensen en met de wereld, en dat je vaak zegt waar het op staat en niet bang bent om voor je mening uit te komen. Dat bewonder ik.
Nescio [verwijderd] heel lief persoon die laat zien dat het onmogelijke (gewoon een boek schrijven en uitgeven!) mogelijk is. Doet me ook nadenken over mijn eigen dromen ๐
Tantetil Nescio ik vind jou een ontzettend lieve en zachtaardige vrouw. En ik vind jouw hoofd ook zo schattig, ik zou zo in jouw wangen willen knijpen ๐
aardbeitjes Nescio ik heb jou leren kennen als een intelligente vrouw (die af en toe wat liever voor zichzelf mag zijn). Ook jij komt maatschappelijk betrokken over met een open-minded insteek ๐
Tantetil aardbeitjes ik vind jou een lekker pittig ondernemend ding. Je bent niet bang om je mening te geven ook als die anders is dan de rest. Verder heb je echt een oog voor interieur en maak je echt iets moois van je huis.
Nescio Tantetil je hebt een heel groot hart en mag af en toe best meer aan jezelf denken. Je bent open, gastvrij en hartelijk, met een prachtige lach en een mooie bos haar.
Hopsatee Nescio @Nescio jij bent oprecht geรฏnteresseerd in mensen om je heen en heel empatisch en betrokken. En volgens mij ben je ook gewoon heel lief en zorgzaam!