[verwijderd] Wat zijn jullie mooi! @[verwijderd] jouw haar!! @[verwijderd] prachtige foto! @[verwijderd] ik dacht dat je blond was, voor de rest klopt het beeld precies π Zelf durf ik niet haha
[verwijderd] [verwijderd] help nu word ik bang π. Ik heb waarschijnlijk gewoon een vaak voorkomend hoofd. Mensen zien mij ook vaak lopen op plekken waar ik nooit geweest ben π.
[verwijderd] Hooyo-shimbir lief!! Wat ik me al een tijdje afvraag, heeft jouw forumnaam ook een betekenis?
[verwijderd] Hooyo-shimbir Wat geweldig om het gezicht bij de kleding te zien. En wat een mooi open en vriendelijk gezicht heb je!
Hooyo-shimbir [verwijderd] dankje π ik voel mij ook altijd heel open en vriendelijk π dus leuk om terug te horen
Madeliefje06 [verwijderd] Ik ben steeds benieuwd wie jij op zp was! Leuk om gezichten te zien! ik durf ook niet haha π³
Lovely83 Foto verwijderdπ¬ Paar weekjes terug voor ik naar een feestje ging. Leuk om iedereen te zien! Knappe vrouwen! π
Lovely83 [verwijderd] haha op normale werkdagen heb ik mijn haar ook vaak zoals op de avatar! En draag ook vaak zwart, dus komt inderdaad overeen.
Angel1980 Dit is een oudje, zeker 16 jaar geleden. Toen nog slank en fit π En verstopt in een sjaal π (en zeker niet meer slank en fit!)