Sweetl Foetsieπ¬ Zeldzaam moment met mijn drukke kaboutertje. Haal m zo weer weg. En ene normale foto kan ik dus nergens vinden omdat ik altijd de fotos maakππdeze alleen omdat t een bijzonder moment was haha!
Blue Ik krijg echt rammelende eierstokken van jullie baby's en peuters π Maar prachtige dames allemaal! @[verwijderd] wat ziet je zoontje er anders uit zonder z'n lange krullen!
[verwijderd] Blue Ja, nogal. Niemand herkende hem op het eerste gezicht... π Maar het heeft hem heel goed gedaan. Hij gebruikte zijn haar altijd als een masker om achter te schuilen, en is ineens heel erg uit zijn schulp gekropen...
Blue [verwijderd] wat grappig! En wat goed/bijzonder zeg dat een ander kapsel zoiets teweeg kan brengen!
Kipsate Het was even een zoektocht want de meeste foto's van mijzelf zijn zonder hoofddoek π€ Maar bij deze, toch nog wat gevonden
Steenbokje Had volgens mij al eens een foto erin gegooid. Leuke foto's met de kinderen ook erbij ! Het verschil wanneer ik op stap ga of gewoon s avonds op de bank hang met mijn prinses π